/ Forside / Karriere / Penge / Andet penge / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet penge
#NavnPoint
Nordsted1 3802
ans 3266
Bille1948 3022
refi 2235
dova 2160
alka 1580
o.v.n. 1270
katekismus 1260
transor 1235
10  jakjoe 1088
Betale skat af $ man tjener på nettet ?
Fra : -= J.L.C - Corp =-


Dato : 17-05-03 15:38


Hej

Hvis man tjene $ via internettet og har dem stående på evt www.stormpay.com
eller www.paypal.com og en dag vil tage dem hjem til Danmark ? hvordan gør
man det korrekt hvis man siger man har tjent eks 20.000 $

Skal man snakke med sin bank og lade dem tage sig af skatten er skal man
kontakte Skattefar ? jeg vil gerne betale min skat så man har rent mel i
posen da man i fremtiden gerne vil leve af det.

MVH
J.L.C







 
 
Ole (17-05-2003)
Kommentar
Fra : Ole


Dato : 17-05-03 21:43


"-= J.L.C - Corp =-" <jlc-corp@galnet.dk> skrev i en meddelelse
news:hPrxa.533$kG2.106@news.get2net.dk...
>
> Hej
>
> Hvis man tjene $ via internettet og har dem stående på evt www.stormpay.com
> eller www.paypal.com og en dag vil tage dem hjem til Danmark ? hvordan gør
> man det korrekt hvis man siger man har tjent eks 20.000 $
>

Kom med en tilbagemelding NÅR DU HAR TJENT pengene, så vil der være mange til at hjælpe
dig med at få dem til DK !



Morten DH (21-05-2003)
Kommentar
Fra : Morten DH


Dato : 21-05-03 21:56

"Ole" <holtesletmig@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:ba673r$a22$1@sunsite.dk...
> Kom med en tilbagemelding NÅR DU HAR TJENT pengene, så vil der være mange
til at hjælpe
> dig med at få dem til DK !

Hvorfor er det lige han ikke må få svar på sit spørgsmål nu om jeg må
spørge?



John Hanson. (23-05-2003)
Kommentar
Fra : John Hanson.


Dato : 23-05-03 14:26


Hej

Du må godt tjene penge i udlandet via investeringer på HYIP Investments, du
skal bare kunne dokumenter du har tjent dem! det kan du via E-Gold Online
banken som mange af stederne bruger som behandler din indtjening som guld.

Eks den side http://cc24logon.i-networx.de/index.html med lav % rente men
tilgængæld er den stabil og i sin opstartsfase og kommer til at fungere de
næste 2 år og meget længere frem! Ergo tjen alt det du vil og gem det halv i
din bank og snak med din bankrådgiver! han ordner din skat under speciel
skatte-regler for udlandsk investeringer.

Du kan tjene mange penge! på det...kun ved at bruge din komputer og din
sunde fornuft.

MVH
J.L.C





"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
news:3ecbe7d5$0$7614$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> "Ole" <holtesletmig@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> news:ba673r$a22$1@sunsite.dk...
> > Kom med en tilbagemelding NÅR DU HAR TJENT pengene, så vil der være
mange
> til at hjælpe
> > dig med at få dem til DK !
>
> Hvorfor er det lige han ikke må få svar på sit spørgsmål nu om jeg må
> spørge?
>
>



Kim Ludvigsen (23-05-2003)
Kommentar
Fra : Kim Ludvigsen


Dato : 23-05-03 14:56

John Hanson. wrote:

> Eks den side http://cc24logon.i-networx.de/index.html med lav % rente men

Lav rente? Der står:
Our plan offers the opportunity to earn a weekly interest rate of 10% of
your investment for 104 weeks for a total return of 1040%.

> Du kan tjene mange penge! på det...kun ved at bruge din komputer og din
> sunde fornuft.

Min sunde fornuft fortæller mig, at jeg skal holde mig meget langt fra
den slags, hvis jeg vil beholde mine penge.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

John Hanson. (23-05-2003)
Kommentar
Fra : John Hanson.


Dato : 23-05-03 22:21

Ja..det er jo en lav % del! og dem som ikke lover høj rente og stor
fortjenste på kort tid ! det er dem der overlever..

Lad os sige du satse 5000 $ på det over de 2 år ? 5000$ * 1040 % = 52.000 $
= 330.200 kr +/- Guld/Dollar kursen som er ustabil nu.

Det er da en god investering at se frem til som passer sig selv og kan se
den vokse på ens E-Gold Account og at have ved siden af andre investeringer
jo.. man skal holde øjne åben. .men de flerste er int i at det skal
køre rigtigt og dem er der en del af !..

Man har nemmere ved at skabe sin egen lotto gevinst i det her Invest system
og samtidig betale sin skat når det skal hjem til DK. uden problemer.

J.L.C.

PS: "Satser man intet, Tjener man intet" lotto er yt!.. skab din egen
formue så let som ingenting.. ved at lære det at kende.



"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i en meddelelse
news:3ECE285E.1281@kimludvigsen.dk...
> John Hanson. wrote:
>
> > Eks den side http://cc24logon.i-networx.de/index.html med lav % rente
men
>
> Lav rente? Der står:
> Our plan offers the opportunity to earn a weekly interest rate of 10% of
> your investment for 104 weeks for a total return of 1040%.
>
> > Du kan tjene mange penge! på det...kun ved at bruge din komputer og din
> > sunde fornuft.
>
> Min sunde fornuft fortæller mig, at jeg skal holde mig meget langt fra
> den slags, hvis jeg vil beholde mine penge.
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen



Kim Ludvigsen (23-05-2003)
Kommentar
Fra : Kim Ludvigsen


Dato : 23-05-03 23:38

John Hanson. wrote:
>
> Ja..det er jo en lav % del! og dem som ikke lover høj rente og stor
> fortjenste på kort tid ! det er dem der overlever..

Du må holde op med at snakke sort. Hvad mener du med ovenstående? Mener
du, at siden du henviste til ikke lover høj rente og stor fortjeneste? I
så fald skal du have tjekket dit realitetsfilter. Det pågældende site
lover så stor gevinst, at det kun burde være totale idioter som hopper
på den. Over 1000 procent på to år - helt ærligt!

Det eneste positive ved din henvisning til sitet er, at du ikke prøver
at tjene penge med et henvisningsnummer og at løfterne er så vanvittige,
at ingen normal person vil spilde sine penge på den fidus.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

John L Carlson.. (25-05-2003)
Kommentar
Fra : John L Carlson..


Dato : 25-05-03 00:00



man tjener intet - hvis man ikke satser.. den amerikanske økonomi er noget
anderledes end Danmarks.. og den er på retur! ergo er min klare holdning til
at der er bedre muligheder ved at bruge nettet til det og kan kun bekræfte
at der er nogen der holder hvad de lover og det kun positivt.

Og nej.. jeg kunne ikke finde på at henvise med noget link her for det døds
dømt i Danmark på forhånd så snart at det har noget med noget at gøre ud
over DK grænsen.. men det er der man kan tjene sine penge hvis man gøre det
rigtigt! mange penge.

Mvh
J.L.C



"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i en meddelelse
news:3ECEA2B9.380D@kimludvigsen.dk...
> John Hanson. wrote:
> >
> > Ja..det er jo en lav % del! og dem som ikke lover høj rente og stor
> > fortjenste på kort tid ! det er dem der overlever..
>
> Du må holde op med at snakke sort. Hvad mener du med ovenstående? Mener
> du, at siden du henviste til ikke lover høj rente og stor fortjeneste? I
> så fald skal du have tjekket dit realitetsfilter. Det pågældende site
> lover så stor gevinst, at det kun burde være totale idioter som hopper
> på den. Over 1000 procent på to år - helt ærligt!
>
> Det eneste positive ved din henvisning til sitet er, at du ikke prøver
> at tjene penge med et henvisningsnummer og at løfterne er så vanvittige,
> at ingen normal person vil spilde sine penge på den fidus.
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen



John L Carlson.. (25-05-2003)
Kommentar
Fra : John L Carlson..


Dato : 25-05-03 00:04

omkring det med at får pengene til Danmark som er start indlæg er ingen
problem... det kan gøres via www.cashchange.com og det er gratis...no fee!
hvis man trækker ud fra en E-Gold account.

bare lidt info til dem der havde overvejet anden leve veje.



"John L Carlson.." <jjjjj@ggg.dd> skrev i en meddelelse
news:FPSza.1447$If1.676@news.get2net.dk...
>
>
> man tjener intet - hvis man ikke satser.. den amerikanske økonomi er
noget
> anderledes end Danmarks.. og den er på retur! ergo er min klare holdning
til
> at der er bedre muligheder ved at bruge nettet til det og kan kun bekræfte
> at der er nogen der holder hvad de lover og det kun positivt.
>
> Og nej.. jeg kunne ikke finde på at henvise med noget link her for det
døds
> dømt i Danmark på forhånd så snart at det har noget med noget at gøre ud
> over DK grænsen.. men det er der man kan tjene sine penge hvis man gøre
det
> rigtigt! mange penge.
>
> Mvh
> J.L.C
>
>
>
> "Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i en meddelelse
> news:3ECEA2B9.380D@kimludvigsen.dk...
> > John Hanson. wrote:
> > >
> > > Ja..det er jo en lav % del! og dem som ikke lover høj rente og stor
> > > fortjenste på kort tid ! det er dem der overlever..
> >
> > Du må holde op med at snakke sort. Hvad mener du med ovenstående? Mener
> > du, at siden du henviste til ikke lover høj rente og stor fortjeneste? I
> > så fald skal du have tjekket dit realitetsfilter. Det pågældende site
> > lover så stor gevinst, at det kun burde være totale idioter som hopper
> > på den. Over 1000 procent på to år - helt ærligt!
> >
> > Det eneste positive ved din henvisning til sitet er, at du ikke prøver
> > at tjene penge med et henvisningsnummer og at løfterne er så vanvittige,
> > at ingen normal person vil spilde sine penge på den fidus.
> >
> > --
> > Mvh. Kim Ludvigsen
>
>



Kjeld Borch Egevang (25-05-2003)
Kommentar
Fra : Kjeld Borch Egevang


Dato : 25-05-03 06:52

John L Carlson.. wrote:
> omkring det med at får pengene til Danmark som er start indlæg er ingen
> problem... det kan gøres via www.cashchange.com og det er gratis...no fee!
> hvis man trækker ud fra en E-Gold account.
>
> bare lidt info til dem der havde overvejet anden leve veje.

Jeg har fundet en anden service, jeg synes virker smart og billigt. Det
koster 1 %, dog max 0,40 Euro at overføre fra en bankkonto til en anden. Se:

http://www.moneybookers.com

/Kjeld


John L Carlson.. (25-05-2003)
Kommentar
Fra : John L Carlson..


Dato : 25-05-03 15:11

tak for indlæg... vil kigge på det.. men jeg har en god kontakt hos
cashchange.com og den person vil jeg ikke af med igen.

Mvh
J.L.C

"Kjeld Borch Egevang" <kjeldSLET@DETTEmail4us.dk> skrev i en meddelelse
news:baplmd$11b0$1@news.net.uni-c.dk...
> John L Carlson.. wrote:
> > omkring det med at får pengene til Danmark som er start indlæg er ingen
> > problem... det kan gøres via www.cashchange.com og det er gratis...no
fee!
> > hvis man trækker ud fra en E-Gold account.
> >
> > bare lidt info til dem der havde overvejet anden leve veje.
>
> Jeg har fundet en anden service, jeg synes virker smart og billigt. Det
> koster 1 %, dog max 0,40 Euro at overføre fra en bankkonto til en anden.
Se:
>
> http://www.moneybookers.com
>
> /Kjeld
>



Ivar (17-05-2003)
Kommentar
Fra : Ivar


Dato : 17-05-03 23:24


-= J.L.C - Corp =- skrev:

> Hvis man tjene $ via internettet og har dem stående på evt www.stormpay.com
> eller www.paypal.com og en dag vil tage dem hjem til Danmark ? hvordan gør
> man det korrekt hvis man siger man har tjent eks 20.000 $

Du skal betale skat, når du tjener pengene. Hvornår du tager dem hjem
har ingen betydning, med mindre du har oprettet et firma i udlandet. Så
skal du betale skat i det land hvori firmaet er oprettet, og evt. betale skat
når du overfører dem til Danmark.
Der er ekstremt mange regler, men generelt skal du skrive hver eneste $ du
tjener på selvangivelsen.


Ivar




Erik G. Christensen (18-05-2003)
Kommentar
Fra : Erik G. Christensen


Dato : 18-05-03 05:05

"-= J.L.C - Corp =-" wrote:

> Skal man snakke med sin bank og lade dem tage sig af skatten er skal man
> kontakte Skattefar ? jeg vil gerne betale min skat så man har rent mel i
> posen da man i fremtiden gerne vil leve af det.

Næ, vi har et system der kaldes *selv*angivelse, dvs at du blot
skal oplyse kursværdien på din selvangivelse en gang årligt.

Så er resten ligegyldigt for T*S, men ikke for dig

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408522
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste