Hvilke internet opkopling skal jeg anbefal~
Fra : Simon Jakobsen

Dato : 17-05-03 07:39

Hej i gruppe

- Som i kan se er de nu komme til en bærbar pc med intern 56kb modem,
de er tolal nybegynder inden for internet verdnen men kender dog lidt til pc
brug
på begynder level.

- De vil have en "begynder opkobling" helst så billigt som muligt til at
begynde med,
i starten til at blive fortrolig med nettes verden, hvilken udbyder er
nemmest at
have med at gøre, mht. til online suport mm.

Mvh

Simon

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-05-03 08:35

Simon Jakobsen skrev:

>i starten til at blive fortrolig med nettes verden, hvilken udbyder er
>nemmest at have med at gøre, mht. til online suport mm.

Jeg vil straks pille to udbydere fra uden at spekulere på
brugskvalitet endnu. Tiscali og Telia har et så syndigt rod i
deres regnskaber at man må fraråde folk at benytte dem uanset om
teknikken er i orden.

Rent teknisk tror jeg at alle firmaerne kører fint. Det er
efterhånden sjældent at jeg ser tekniske klager, og de der har
været, har været nogenlunde jævnt fordelt på dem alle sammen.

Jeg har selv benyttet TDC meget (for nogen tid siden), og
Cybercity og Get2net har jeg brugt en lille smule. Jeg har ikke
haft brug for support. Dels vidste jeg meget selv, dels var der
ingen synderlige problemer.

Jeg ville vælge ud fra minutprisen blandt de tre nævnte.

--
Bertel

Fra : Hans

Dato : 18-05-03 00:15

"Simon Jakobsen" <simon_mj@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nemmest at
> have med at gøre, mht. til online suport mm.

Prøv og se her:

http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_int_modem_basis

En udmærket løsning for dem som ikke rigtig ved hvad deres behov egentlig
er.

mvh Hans