Mystisk regning fra Tiscali
Fra : Nielsen I

Dato : 17-05-03 00:25

Er jeg den eneste der har modtaget en stor regning fra Tiscali, hvor der,
når jeg slår mit forbrug op på nettet står, at 'denne regning kan indeholde
beløb fra August 2002 og frem, og som vi ikke har fået afregnet endnu"
(noget i den retning)....? Før modtog jeg pr. e-giro, nu får jeg pludselig
dette girokort. Det er muligt de har opgivet e-betalingen og jeg ikke har
været opmærksom på dette, men jeg har dog altid betalt mine regninger. Der
er dog ingen specifikation på nogen som helst beløb fra august 2002 (hvor
jeg i øvrigt har betalt flere regninger, der løbende er blevet mig
tilsendt - og de stemte da udmærket overens med mit forbrug) ja, faktisk
blev jeg bøffet for nogle mobilpenge som tiscali aldrig indsatte på min
hovedkonto som lovet i kontrakten, efter jeg opsagde mit mobilabonnement. At
betale denne mystiske regning, hvor der ikke er redegjort for, hvad tiscali
egentlig mener med ikke medregnede beløb fra august 2002, har jeg det da
lidt betænkeligheder ved. Ville blot lige høre om jeg er den eneste. Bemærk,
at denne kommentar ikke står på det udsendte girokort, men udelukkende, hvis
man slår op under sit forbrug på tiscali.dk

--
Mvh.

Nielsen

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 22-05-03 20:35

Nielsen I wrote:
> [...]
> dette girokort. Det er muligt de har opgivet e-betalingen og jeg ikke har

Klip

Jeg har oplevet noget lignende. Jeg er (indtil 31/5) kunde hos Tiscali.
Skifter bla. pga. disse udokumenterede regninger.

Jeg håber at de forstår at jeg vil opsige abonnementet pr. 31/5. Ellers
skal jeg igang med at kommunikere med dem. Åhhh nejjj....
Og det er jo ingen spøg. Deres "Hotline" er ikke særlig varm.

Men den nye udbyder jeg har nu, Tele 2, er vist IKKE bedre.

De kan tilsyneladende udsende regninger over noget de har glemt at få
med på tidligere regninger, uden at de overhovedet føler at det er et
problem.

Det er vist standarden i dagens Danmark. - UTROLIGT.

Hvorfor finder vi os I det.?
(Jeg har skiftet udbyder, men de er tilsyneladende på samme LAVE niveau
alle.??)

Mvh. Jørgen

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 22-05-03 20:44

=?ISO-8859-1?Q?J=F8rgen_Rasmussen?= <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> writes:

>Hvorfor finder vi os I det.?
>(Jeg har skiftet udbyder, men de er tilsyneladende på samme LAVE niveau
>alle.??)

Indtil videre har jeg udmærkede erfaringer med TDC. Godtnok kan
der gå laaaaang tid mellem fakturaerne fra TDC Kabel-TV, men når
de endelig kommer, er de rigtige pakker og kanaler med.

TDC Internet har jeg også kun fået korrekte regninger fra indtil
videre.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Hans Paulin

Dato : 23-05-03 00:21

Klaus Ellegaard wrote:
> =?ISO-8859-1?Q?J=F8rgen_Rasmussen?= <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk>

LAVE

> Indtil videre har jeg udmærkede erfaringer med TDC.

....CC har osse funket perfekt, siden jeg fik dem d. 31.12.02 ...
Hans

Fra : Flemming Pedersen

Dato : 13-06-03 17:25

Jeps jeg har lige netop fået faktura som undertegnede

mvh Flemming