Havel-film med Stegger, Grunwald, etc.
Fra : Thomas Frandzen

Dato : 16-05-03 13:06

Jeg så for godt 10 år siden en S/H TV-film med bl.a. Karl Stegger, Morten
Grunwald, Poul Thomsen, Erik Paaske og Judy Gringer (det er dem jeg lige kan
huske...) baseret på Vaclav Havels "Vyrozumeni" (UK: The Memorandum)..

Jeg ved ikke hvad Havels stykke hedder på Dansk, hvornår filmen er lavet, om
den er muligt at skaffe nogle steder, osv.. Så hvis nogen kan hjælpe med
lidt info?? Det var en ganske underholdende lille film om det absurde i at
indføre logisk konstruerede kunstsprog, og iMDB har for måske første gang
svigtet.. (har muligvis ikke gennemskuet den danske titel, men..)

-Thomas
Stud.HA.(fil.), CBS
http://www.fzc.dk/thomas/

Fra : Tina

Dato : 16-05-03 13:27

"Thomas Frandzen" <thf@fzc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> indføre logisk konstruerede kunstsprog, og iMDB har for måske første gang
> svigtet.. (har muligvis ikke gennemskuet den danske titel, men..)

Måske kan du finde noget hér: http://www.danskefilm.dk/

Tina

Fra : vadmand

Dato : 16-05-03 22:32

"Tina" <misstinadk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Thomas Frandzen" <thf@fzc.dk> skrev i en meddelelse
Morten
> kan

Den hedder "Cirkulæret" og kunstsproget hedder "tydepé".

Per v.

Fra : David T. Metz

Dato : 17-05-03 00:25

vadmand skriblede:

> Den hedder "Cirkulæret" og kunstsproget hedder "tydepé".

Var det ikke en tv-teater ting?

David
http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller: