Rullemenu
Fra : Formanden

Dato : 15-05-03 20:51

Nu har jeg forgæves forsøgt at finde ud af hvordan man laver
rullemenuer, som disse på Manchester Uniteds hjemmeside.

http://www.manutd.com/home/default.sps

Jeg vil derfor høre om der er nogen der kan fortælle mig hvordan dette
gøres. Grafisk behøver det ikke, at være noget specielt, det jeg er
interesseret i er primært, hvordan man får valgmulighederne til at
folde sig ud, når kan peger på linket.

På forhånd tak!

Formanden

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 16-05-03 13:16

Formanden (slet J0VHR) wrote:
> [...]
> gøres. Grafisk behøver det ikke, at være noget specielt, det jeg er
> interesseret i er primært, hvordan man får valgmulighederne til at

Det kræver brug af et javascript - du kan finde kilden på den pågældende
hjemmeside og så se, hvordan de har lavet det.

--
ahw

Fra : Sean Pedersen

Dato : 16-05-03 15:18

> [...]
> gøres. Grafisk behøver det ikke, at være noget specielt, det jeg er
> interesseret i er primært, hvordan man får valgmulighederne til at

Programmet Xara Webstyle er perfekt til et sådan formål.
Se http://www.xara.com/products/webstyle/ hvor der ligeledes kan downloades
en demoversion.

/Sean