Knap virker ikke - Det er knapt så godt :-~
Fra : Peter

Dato : 15-05-03 20:22

Hej!

Er der en eller anden som vil kigge på en knap?

Den er nederst på siden: http://www.morgenmusikken.dk/repertoire.htm

Når jeg i FP 2002 højreklikker på knappen og vælger følg hyberlink, skifter
den fint til siden index.htm - men når man trykker på knappen på "normal"
vis, sker der ingenting - Hvad er der galt?

m.v.h.

Peter

Fra : DanzTop

Dato : 15-05-03 22:43

Hej Peter Toft

Er det mon noget med 1. at det er en formular knap du anvender? eller 2.
href=morgenmusikken.dk/html istedet for
href=http://www.morgenmusikken.dk/html

m.v.h.

Michael "Gubbi" Pilgaard
(Peder Most)

Fra : GiveItBack

Dato : 16-05-03 22:15

"Peter" <petit@mobil.dk> wrote in message
> [...]
> den fint til siden index.htm - men når man trykker på knappen på "normal"
> vis, sker der ingenting - Hvad er der galt?

Bare et spørgsmål... .hvordan får du din ... hvad hedder sådden en...
rullebar / scrollbar til at se sådden ud?? alsså den ude i højere siden du
bruger til at navigere ned på siden med *s*

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 17-05-03 10:50

Virker fint. Jeg vil dog fraråde at bruge en form knap på denne måde.
Dels får du et unødvendigt ? i url'en dels er det ikke sikkert at det
vil virke i alle browsere.
Brug hellere et almindeligt billede af en knap med et almindeligt
link.

Fra : Peter

Dato : 22-05-03 21:48

Hej!

>Jeg vil dog fraråde at bruge en form knap på denne måde. Dels får du et
unødvendigt ? i url'en dels er det ikke sikkert at det vil virke i alle
browsere.

Du har helt ret. I Opera og Netscape kommer der en fejlmeddelelse.

> Brug hellere et almindeligt billede af en knap med et almindeligt link.

Efter at jeg har set hjemmeside på en computer med Windows XP, syntes jeg
det knapper er blevet meget pænere (end f.eks Windows 98 og ME) Jeg troede
at jeg kunne højreklikke på mine knapper i XP og gemme dem som billeder og
derefter sætte knapper i på hjemmesiden som billeder. Der er noget galt for
jeg kan ikke gemme som billede. Hvad er der galt?

m.v.h. - Peter Toft

Alletiders Morgenmusik.
Danmarks største repertoire!
Rød løber og flag medbringes!