danks rap - men hvad er det?????
Fra : Ukendt

Dato : 15-05-03 18:23

Hvis der er nogle brugere der har forstand på Rap vil jeg gerne have hjælp
til at identificere en plade jeg har købt

den er whitelaber så der bliver jeg ikke klogere....

så vidt jeg kan høre er der 2 danske rappere der rapper på danske, men også
en kvindelig vokal

pladen er en 12" - 33 rpm - med to numre på a siden og tre på b-siden

ER i klar - kunne være titlen på i hvertfald det ene nummer på a siden -
begge numre lyder meget ens - nummer 2 er måske et remix?

Men hvem har lavet pladen og hvad hedder den?

:)

på forhånd tak

Fra : Jacob E.

Dato : 15-05-03 19:02

b wrote:
> Hvis der er nogle brugere der har forstand på Rap vil jeg gerne have
> hjælp til at identificere en plade jeg har købt

Ellers så spørg dem hér:

www.danskrap.dk

Mvh Jacob E.

Fra : Ukendt

Dato : 15-05-03 19:07

Jacob E. <not@realmailadress.ok> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ba0kno$hbi$1@sunsite.dk...

> Ellers så spørg dem hér:
>
> www.danskrap.dk
>
> Mvh Jacob E.

Tak Jacob - jeg har lige oprettet mig som bruger..

:)

Fra : Ukendt

Dato : 15-05-03 20:17

Har fået svar fra Danskrap - det tog vel en halv time fra mit indlæg blev
posted til jeg havde et svar

respekt for det.

skulle nogen være nysgerrige er pladen med Rockers by choice - 1992 - klar
til kamp

:)

Fra : Bjørn G

Dato : 16-05-03 13:27