MSI GF4 4600 Vs. Creative GF4 4600
Fra : freaked

Dato : 15-05-03 14:44

Hej alle
Jeg er blevet tilbudt at købe een af disse to grafikkort brugt, men er lidt
i tvivl om hvilket jeg skal vælge??.

Det ene er et MSI geforce4 ti4600 type 8872 ver. 200 og det andet er et
creative geforce4 ti4600 type 8872 ver.200!!

Så vidt jeg kan se er der video in på MSI kortet (der er flere tilslutnings
muligheder i S-vga stikket?).
De har godt nok samme type nr.??

Hvad med hastigheden og kvaliteten??

Håber der sidder nogle med et super svar?!!!!

pft

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 15-05-03 16:45

freaked wrote:
> Det ene er et MSI geforce4 ti4600 type 8872 ver. 200 og det andet er
> et creative geforce4 ti4600 type 8872 ver.200!!

Jeg har hørt et eller andet skummelt sted fra at det faktisk er MSI der
producerer kortene til Creative - der blot sætter klistermærker på... jeg
har ikke nogen kilde på det, og det er som sagt kun noget jeg har hørt...

> Hvad med hastigheden og kvaliteten??

Eftersom der er flest tilslutningsmuligheder på MSI kortet, og at jeg
generelt hælder mere til MSI end Creative, synes jeg du skal vælge det. Men
der er udelukkende et holdningsspøgsmål...

--
Martin K