Kroatien igen
Fra : Lene O. Bramsen

Dato : 15-05-03 10:33

Hej igen
Jeg spørger lige lidt mere uddybende end sidst;
Kæresten og jeg tager til Kroatien 3uger i juli men ved faktisk ikke andet
end at vi nok lander i Zagreb!!1
Jeg har ladet mig fortælle at den offentlige transport er ret dårlig og vi
ville meget gerne rejse rundt ned langs kysten og undgå de helt store
charter/turist områder a´la mallorca osv.
Er der nogen af jer der har prøvet noget af det samme eller kan anbefale
gode steder; det være sig overnatninger, ture, erfaringer med at rejse på
egen hånd, do´s and dont´s in croatia ect ect...
Med venlig hilsen
Lene O. Bramsen

Fra : Armani

Dato : 19-05-03 18:04

Hej Lene :)
Jeg synes ikke at du skal opholde dig meget længere end nødvendig i Zagreb.
Dette er et skod by.
Du kan tage bussen til Sibenik og så stille og roligt ned af kysten. Hvis du
vil undgå Mallorca steder, så er mit forslag at tage ruten til Sibenik -
Zadar - Split - Øen Korcula og Dubrovnik. Dubrovnik og Split er bare MUST
SEE!!!! Hvis du vil se Kroatien så skal du se Dubrovnik og Split. JEg har
selv boet i Split i 10 år.
Hvad angår overnatninger, så prøv at undgå hotteler. På den rute som jeg
forslog jer er MASSER og jeg mener MASSER private som lejer ud værlser for
ca 15-20 ? pr nat.

Hvis du har flere spørgesmål så må du gerne kontakte mig pr mail.

Hilsen Arman