omvandrende fodbold AV AV AV
Fra : C Hjortsvang

Dato : 15-05-03 08:02

Godt råd modtages meget gerne

Så er vi 2 !!!! (og nej det er ikke sjovt? !!!!
Hurra jeg er rask og alt inden i mig er ok.

Jeg er Mand på 180cm 80 kg 38 år

Ganske alm at bygning på nær min tid tidet enorme mave.

Jeg har er blevet undersøgt med kikkert (i nord og syd)
Ultralyd af milt/nyre/galleblære
Røngen af lever og urinveje
Scanning af ryg om det skulle stamme derfra
Mangé blodprøver bla stofskifte.

Alt er i skømmeste orden og jeg fejler intet..

Nå jahh lige bortset fra min mave 3 gange i ugen ligner en som er gravid i 7
måned (dejligt men jeg er jo mand)
Efterhånden har jeg erkendt mit problem må være ophopning af en enorm
luftmængde øverst i mave/tarme.
Det begynder lige bag de 2 nederste ribben foran.
Kunne man så bare bøvse eller prutte.
Nej det kan ikke lade sig gøre.

Svømning cykling hjælper heller ikke

Mange små måltider heller ikke.

Men en 3 dages faste kun med vand og jeg kan opsparre en nogenlunde dag hvis
jeg skal noget.
Ellers er alle aftaler med forbehold.

En finger i halsen kan også give kort velvære (bagefter !!!!!)

Skal jeg have udrenset som er nødvendigt ca 1 gang i ugen da jeg ellers
springer i luften tror jeg.
Der ophober sig så mange affaldsstoffer som giver mig udslæt eller en slags
bumser på mine ben.
Kun med an anselig mængde afførende midler får jeg en middel effekt
Må drikke ca 1 DL (ja der stod 1 DL) lactulose og tage 5 til 6 entrecote
piller med en litter vand.
Åhh så kan man når tarmen er tømt slå en masse lindrende prutter og få lyst
og mod
og føle sin helt nornal igen..
Men men men så strarer det hele forfra.

Kender nogel til problemet evt med en kur eller råd
Jeg er villig til ALT

--
Med Venlig Hilsen

C Hjortsvang
e mail: newsgrWWW@stofanet.dk

Ved svar fjernes WWW før @

kopi af inlæg
til en hr. t. pedersen

det lyder akkurat som det jeg har. min mave har været svulmet kolosalt
op (smerte!) siden jeg fik penicillin for et år siden. måske har du
også fået et eller andet antibio.? har brugt en 5-10 tusind på
røntgen, ultralyd, prøvetagning etc. - viste sig at være ekstreme
mængder af luft i maven. må være en slags ændring af tarmfloraen
hvorved en skadelig mikroorganisme har taget over, en der producerer
meget gas. jeg har prøvet mælkesyrebakterier, fiber og alt det andet
pjat men det virker ikke rigtig. analyse af tarmflora + smalspektret
antibiotika af den type som organismen er følsom overfor er nok den
eneste udvej, udover regulær sult selvfølgelig.

hvis du en dag skulle finde en kur, ville du være så venlig at poste
den her så andre kan få glæde af den?

hilsen den omvandrende fodbold (nej, det er ikke morsomt)

Fra : tagaardsdal

Dato : 15-05-03 09:51

----
> [...]
> den her så andre kan få glæde af den?
>
> hilsen den omvandrende fodbold (nej, det er ikke morsomt)

Kære Hjortshøj

Hvis du bor i Københavnsområdet vil jeg anbefale dig at kontakte Klinik
for integreret medicin : Lone Guldbæk 35354180. Hun er meget, meget
dygtig! Og- jeg er sikker på hun kan hjælpe dig!
VH TAG

http://www.kandu.dk/

Fra : Marianne

Dato : 15-05-03 21:08

> [...]
> for integreret medicin : Lone Guldbæk 35354180. Hun er meget, meget
> dygtig! Og- jeg er sikker på hun kan hjælpe dig!

Kan kun tilslutte mig

Se evt her:
http://www.optinut.dk/klinikken_form.htm

mvh
Marianne

Fra : Martin

Dato : 15-05-03 12:56

"C Hjortsvang" <ch@nomail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og føle sin helt nornal igen..
> Men men men så strarer det hele forfra.
>
> Kender nogel til problemet evt med en kur eller råd

[HAPS]

Haj Haj

Først skal det måske lige siges, at jeg er hankøn, 31 år gammel, 176 høj og
vejer76 kilo.

Nu lyder det godt nok som om dine symptomer er lidt værre end mine, men jeg
vil alligevel lige fortælle dig hvad jeg har gjort for at slippe af med mine
problemer.

Efter ca. 1 1/2 år med ret kraftige smerter og ubehag magen til dem du
nævner gjorde jeg følgende:

1) Begyndte at motionere cykling/fitness hver dag 1/2 -1 time
2) Spiser regelmæssigt og rigtigt (De 7 kostråd )
http://www.forbrugerstyrelsen.dk/skole/de7raad.htm
3) Spiser/drikker kosttilskud "HUSK" før morgen og aftenmåltidet
4) Drikker min. 3-4 Liter vand om dagen
5) Indtager (drikker/spiser) produktet "Perfect Balance"
http://www.sundhedskost.dk/frame.cfm?id=2150&sprog=1&grp=2&menu=1

Jeg fulgte denne nye livsstil meget nøje og efter kun 3 uger kunne jeg
allerede mærke meget stor forskel. Min mave hævede ikke længere, jeg fik
meget nemmere ved at komme af med min afføring og der dannes ikke nær så
meget "gas" i mit tarmsystem.

Alt i alt har jeg fået en helt ny tilværelse og har igen mod på livet! Bare
det at vågne op om morgenen og ikke have smerter i maven giver humøret et
kæmpe hak op ad :)

Jeg har også været igennem en masse undersøgelser - ja der er faktisk ikke
den type kikkert jeg ikke har stiftet bekendtskab med, men ingenting hjalp
det. Konklusionen var, at jeg ikke fejlede noget.

En dag så jeg så tilfældigvis "Lægens Bord" hvor Dennis Raahave (overlæge,
dr. med., speciallæge i kirurgi og mave-tarmsygdomme) var gæst i studiet og
her fortalte om "Skjult forstoppelse". Jeg skrev til ham via www.sundhed.dk
og fortalte ham om mine problemer og han rådede mig til at ændre min
livsstil. Det gjorde jeg så og resultatet har jeg allerede beskrevet :)

Kig evt. på http://www.sundhed.dk/servlet/generalarticle?id=6467&cx=153 for
at læse lidt mere.

Jeg håber dette evt. kan hjælpe dig lidt til en bedre hverdag, så held og
lykke til - håber du må få det bedre!

Med venlig hilsen
\Martin Withus