Overvære retssag
Fra : MICK

Dato : 14-05-03 22:31

Hvad skal/kan jeg gøre. Jeg speciel interesse i erstatningssager og vil
gerne i landsretten. Med mindre det er et lukket retsmøde, kan jeg så bare
møde op og gå ind i den afdeling det nu er, eller skal jeg melde min ankomst
?
Man kan vel også bare gå hvis man har lyst? Er der specielle regler der
skal overholdes ud over at holde bøtte og lukke telefonen?

mvh
MAndersen

Fra : ram2

Dato : 14-05-03 21:49

"MICK" skrev d. 14-05-03 22:31 dette indlæg :
> Hvad skal/kan jeg gøre. Jeg speciel interesse i erstatningssager og
vil
> gerne i landsretten.

Kig på denne side. Der står en del om, hvad du må og ikke må, samt
retslister.

http://www.domstol.dk/showpage.asp?id=47

Mvh
Ram

http://www.kandu.dk/

Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 15-05-03 00:23

d. 14/05/03 23:30 skrev MICK på MICK@tele.mail i artiklen
3ec2a7a4$0$32481$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> [...]
> Man kan vel også bare gå hvis man har lyst? Er der specielle regler der
> skal overholdes ud over at holde bøtte og lukke telefonen?

Hej Mick.
Du kan bare gå ind...
De er vant til studerende der kommer og lurer dem kunsten af..
Du skal huske at slukke din mobil !
Dommerene er ikke glade for den slags forstyrrelser !
Du skal helst blive siddende og forholde dig i forholdsvis ro, dvs. forlad
bare (roligt) lokalet, hvis du skal, det er ok - men renden frem og tilbage
forstyrrer naturligvis.
Summa summarum: God fornøjelse, brug din sunde fornuft - og husk en
sodavand!
(Som du åbner inden retsmødet starter )
Og: hav ikke for store forventninger inden, det er ofte dræbende kedeligt,
men bare hæng i - så skal de spændende sager nok komme

Mvh.
Charlotte
(stud.jur.)

Fra : M_abs

Dato : 15-05-03 01:49

> Summa summarum: God fornøjelse, brug din sunde fornuft - og husk en
> sodavand!
> (Som du åbner inden retsmødet starter )

Og snak om sagen...................
....................bagefter *lol*

Fra : Peter G C

Dato : 15-05-03 08:48

"MICK" <MICK@tele.mail> skrev i en meddelelse

[klip]

Charlotte Jensen har forklaret det meget fint.

Du kan roligt møde op - men prøv bare i byretten - det kan være lige så
godt.

/Peter

--
http://www.grauslund.com