Haster lidt: Hvad kan man tage for...
Fra : Klostervej

Dato : 14-05-03 14:22

Hej!
Jeg har tilbudt at lave en hjemmeside for en forretning. Jeg er
uproffessionel og har kun min egen interesse og selvstudium at trække på!
Men hvad kan man tillade sig at forlange for en mindre hjemmeside. Jeg tror
der vil være maks. 10 sammenlinkede sider.
Mvh
Dorthe

Fra : Jan Ozimek

Dato : 14-05-03 20:58

"Klostervej" <dorthe2107@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
tror
> der vil være maks. 10 sammenlinkede sider.

Jeg har ikke et konkret svar, da jeg ikke har nogen erfaring med emnet.
Jeg kan dog foreslå, hvordan du selv bestemmer prisen:
- Vurder hvorlang tid det vil tage dig at lave siden. (fx 10 timer?)
- Bestem hvilken timeløn du vil arbejde for. (fx 150 kr?)
- Multiplicér de to tal, og du har en pris (fx 1500 kr)

mvh. Jan

Fra : Lars Raaby

Dato : 14-05-03 21:39

Klostervej skrev bl.a.:
> [...]
> trække på! Men hvad kan man tillade sig at forlange for en
> mindre hjemmeside. Jeg tror der vil være maks. 10

Det må være op til dig hvad du vil tage for det.
Jeg ville ikke tage penge for det hvis det var mig. Hvis du selv
har interresse i foreningen som kan være en borgerforening eller
husmoderforening eller andet så syntes jeg bare du skal lave den
gratis.
Husk hvis du modtager penge skal du jo betale skat af pengene.
Du skriver jo også at det bare er en hjemmeside på 10 sider så
det er jo nok ikke en side der skal opdateres ret tit. Jeg syntes
du skal gå i krig med siden og bruge nogle af de ting som du har
lært. Ved at lave en anden side kunne det jo være at du fik nogle
gode ideer til din egen side.

/Lars
--
Mød SHU BI DUA til
Rødkjærsbro Open Air

Fra : Michael Frandsen

Dato : 15-05-03 10:49

lav siderne gratis i starten, så kan du jo altid bruge siderne som referance
når du senere vil tage penge for det. hvis du skal have noget for det så lad
dem evt. købe et eller andet du kan bruge til din pc

Fra : Henrik Lange

Dato : 25-05-03 13:21

Hej Dorthe....

Hvis du nu var smart..... Så ville du IKK tage noget for det....
Så fortæller de sikkert gerne videre at du laver hjemmesider for folk OSV...
Dermed for du flere "kunder" hvis det er DET du vil :0)

--

Mvh.

Henrik Lange
Http://home1.stofanet.dk/henrik-lange