Installation af Sapphire Radeon 9500 Pro?
Fra : John Sahl

Dato : 14-05-03 08:29

Er der nogen som har haft problemer med installationen?

Min fucker helt op når jeg kører med det kort/driverne og
den har problemer med at læse diverse filer hvis jeg overhovedet
får liv i Windows XP Pro..

Tips?

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Når du er træt af /Tidens Kvinder/

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 14-05-03 21:37

> [...]
>
> Min fucker helt op når jeg kører med det kort/driverne og
> den har problemer med at læse diverse filer hvis jeg overhovedet

Huskede du at afinstallere alle de gamle drivere og genstarte og konstatere,
at den kørte med windows standarddriver inden du satte det nye kort i og
begyndte at installere drivere til det nye kort?
Rester af gamle drivere kan være særdeles problematiske.

Kurt

Fra : John Sahl

Dato : 15-05-03 10:57

Kurt B. Andersen wrote:
> Huskede du at afinstallere alle de gamle drivere og genstarte og
> konstatere, at den kørte med windows standarddriver inden du satte
> det nye kort i og begyndte at installere drivere til det nye kort?

Nope, jeg slukkede, hev det gamle ud, smed det nye i, tændte,
installerede nye drivere. Eller forsøgte i al fald.

> Rester af gamle drivere kan være særdeles problematiske.

Du har sikkert ret