4X AGP i en 8X AGP port?
Fra : ©® Spectrus ®©

Dato : 13-05-03 21:42

Nu spørger jeg sikkert dumt, men kan mit gamle 4X
AGP grafikkort, køre i mit nye bundkort EPoX EP-8K9A2+
m. VIA KT400 chipsæt der kører 8x AGP?

Skal jeg på jagt after et nyt grafikkort?

--
Best Regards: ©® Spectrus ®©
Min 'Dunk':

Fra : Benito

Dato : 13-05-03 23:23

> Skal jeg på jagt after et nyt grafikkort?

Det ville jeg ikke mene ! Prøv at kigge her:
http://www.directron.com/15agpguide.html der kan man få lidt facts om AGP
2 - 4 - 8 !

Hyg og hejsa
--
§ ?
(*-*) Benito \(*.*)/

Fra : ©® Spectrus ®©

Dato : 14-05-03 00:59

Benito wrote:

> Det ville jeg ikke mene ! Prøv at kigge her:
> http://www.directron.com/15agpguide.html der kan man få lidt facts om
> AGP 2 - 4 - 8 !

Thanks!
Downloadede da lige brugsforviringen til mit kommende lortebundkort,
her blev jeg bekræftet i at mit elendige GeForce 3 Ti-500 nok
skulle kunne virke sammen med det. omend BSOED og S.R. (Spontan Reeboot)
nok ikke bliver mindre sansynligt som det er lige pt.

> Hyg og hejsa

Sort humor er en fed ting - hvis den forståes korrekt.