GeForce
Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 13-05-03 17:09

Hej NG

Skal bare spørge hvilken GeForce chip der er hurtigst, jeg har en ven der
siger FX, men jeg mener at det er TI-chippen. Håber i kan hjælpe.

Hilsen Simon

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 13-05-03 17:42

On Tue, 13 May 2003 18:08:58 +0200, Simon Skarum-Kristoffersen wrote:

> Skal bare spørge hvilken GeForce chip der er hurtigst, jeg har en ven der
> siger FX, men jeg mener at det er TI-chippen. Håber i kan hjælpe.

Hvilken bil er hurtigst? En VW Golf eller en VW Passat? Nej, det er ikke
helt info nok til at give et svar vel?

Tilbage til grafikkort... De to GPU'er kan ikke bare sammenlignes
direkte. Grafikkort fås jo i flere hastigheder på både GPU og RAM. Det
er vel sådan at de hurtigste GeForce4 kort i mange tilfælde er hurtigere
end de langsomste GeForceFX kort. Kun den ene er jo DX9 kompatibel.

Bliv enig med din ven om præcis hvilke GPU'er i sammenligner. Så burde
det være let at finde nogle reviews og benchmark resultater.

--
Lars