Video på siden
Fra : David

Dato : 13-05-03 13:26

Jeg kan ikke få til at virke så folk kan se/hente video fra min side
Hva er det jeg gør forkert ? http://www.wost.dk/video.htm
Jeg har lagt dem i en mappe for sig selv
og så linket til dem. Jeg køre frontpage 2000 dk

Mvh David

Fra : KiraLover

Dato : 26-05-03 16:24

Hejsa !

Hmmm....for det første, så er det ikke den bedste ide at lægge mpeg-filer på
Nettet. Jeg ved ikke hvordan man gør, men jeg har selv lavet en del
WMV-filer og lagt ud på min side og det virker uden problemer. Du kan i
Windows Movie Maker, som følger med XP konvertere næsten alle typer videoer
og derefter blot lægge linke til dem på normal vis.

Apropos lægge dem ud. Har du husket at uploade dine mpg-videoer og derefter
linke til dem ? Uploader du med Frontpage, så går det somme tider galt.

Mvh.

KiraLover