Udrugn. af fasanæg.
Fra : kenn Hansen

Dato : 13-05-03 08:08

Hej ....
Jeg skal prøve at udruge fasanæg , men hvilken temp og fugtigthed . Jeg er
i tvil om , de skal have samme temp. som hønseæg ???

mvh.

kenn

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 13-05-03 12:50

Hej Kenn.

Kik på den her hjemmeside. http://fasanen.adr.dk/
Jeg har selv brugt den.

Knæk og Bræk

Mvh
Michael Rasmussen

Fra : Erik Munck

Dato : 13-05-03 16:38

Hvis du drikker meget varm te medens du ligger på æggene - jeg formoder at
du har din dyne på - så opnår du hurtig en rimelig fugtighed og varme for at
udklægge æggene. Sørg for at have lidt proviant i nærheden, det tager et par
dage.

Muncken