Shu-Bi-Dua
Fra : David Rasmussen

Dato : 12-05-03 22:48

Hurra for dem! Den nye "200" er genial, dels er der "alle" numrene og
dels er lydkvaliteten overordentlig god for den slags musik. Den
digitale remastering har måske gjort sit.

Hvor mange numre fra 1-10 mangler? og hvilke...

Fra : Karina Hjorth

Dato : 12-05-03 23:01

> Hvor mange numre fra 1-10 mangler? og hvilke...

Jeg har postet denne liste for nylig i en anden tråd, men jeg poster den
lige igen i rettet stand:

Fra 1'eren: Intro, Outro
Fra 2'eren: Intro, Dialog 1, Chinese Pin Fight, Et ævle om dagen, Dialog 2
Fra 3'eren: Intet nyt fra Vestfronten, Damgård
Fra 78'eren: Ål i rejer
Fra 6'eren: Ejnarstorp Hujafabrik
Fra 8'eren: O.P.U.S. 239
Fra 9'eren: Den klynkende kalkun
Fra Da mor var dreng: Søborghus-revyen, Dentures in the air, Did he call to
say "I love you", Jazznyt
Fra 11'eren: Dromedam, Lige ud af landevejen, Hokus pokus, Tørresnoren
Fra 12'eren: Valseværket
Fra Stærk Tobak: Walkmand!, Min kone og min mor
Fra 13'eren: En søndag på Amager år 2000, Den lilla söta hünden, Grøn
koncert
Fra Shubi40: White X-mas, High from 3-top, Rockin' around da X-mas-3,
Rudolph, Silent Night, Da little drummer boy, Jingle bells, Mary boy child,
12 day of X-mas
Live og Glade dage: Born to be wild, Sabeldansen
Fra 16'eren: Mark & Ronni
Fra Shubilæum: Sexual Harassman, Kom tilbage nu, Coloradio City, Den røde
grød, Rappe rap, Alpestadt Berlin, Fangerne i Forden, United Steaks,
A.Tomsen, Dentures in the air, Hva' så, så ikke noget, Doggi Woggi,
Clausmobil, Så er det jul, Sweat-no, Tunnelåbningssangen, I can't get lonely
everywhere, Dogshit in my garden, Fænøsundsangen, Rhum & Cola, Vær Velkommen
Herrens år, Metado, alle medleys
Fra 17'eren: Josef, Rundfunk remix
Fra Rap Jul & Godt nytår: Ho ho dér, Sne, Det nye år, Ris a la mand, White
Christmas, En rose så jeg skyde, Den himmelblå remix

Mvh
Karina

--
http://www.shubidua.nu - dedicated to the best band ever
http://www.shubidua.nu/salimata - dedicated to my fosterchild from Mali

Fra : Peter Theglev

Dato : 13-05-03 07:36

Personligt savner jeg Intet Nyt Fra Vestfronten.

Ved du (Karina) iøvrigt om fejl-cd'en ER blevet rettet så man slipper
for Mamba d'amour to gange?

Peter

Fra : Uffe Holst

Dato : 13-05-03 07:55

In an article of 13 May 2003 Peter Theglev wrote:

> Ved du (Karina) iøvrigt om fejl-cd'en ER blevet rettet så man slipper
> for Mamba d'amour to gange?

Prøv at læs tilbage i gruppen. Så vil du se, hvad Karina ved.

--
Uffe Holst

Fra : Karina Hjorth

Dato : 13-05-03 10:34

> Prøv at læs tilbage i gruppen. Så vil du se, hvad Karina ved.

Arh, skidt - kan jeg svare på Davids spørgsmål, selvom det står andet steds,
så kan jeg vel også svare på Peters.

Ja, CD'en ER blevet rettet - det er efterhånden ved at være et par uger
siden, at den kom på gaden. Du kan ikke se nogen forskel på 1. og 2. oplag,
men på nuværende tidspunkt tvivler jeg på, at ret mange butikker har rester
tilbage fra 1. oplag...

De sælger åbenbart ret godt, for jeg skulle købe en og sende til Frankrig i
sidste uge, men de to første butikker, jeg gik ind, havde udsolgt.

Mvh
Karina