Så fik Jeg alligevel den første buk i år H~
Fra : Tikka

Dato : 12-05-03 21:14

NÅ I TROEDE NOK LIGE JEG VAR FORAN ............OG IKKE KUNNE VENTE......

HA HA HA HA

Nej Jeg må vente lige som i andre.

Knæk og bræk.

Mvh. Tikka

Fra : Jørgen Bentzen

Dato : 12-05-03 22:06

Hedder det "bukke-snar"?

Din overskrift fik mig dernæst til at tænke på at jeg var et splitsekund fra
at køre en lille gaffelbuk ned her til aften. Der er jo meget råvildt der
kommer af dage, på den måde, året rundt.
Det værste var sidste år, hvor jeg efter morgenjagten d. 16. kørte forbi
stedet hvor jeg havde hørt en bil bremse ved 6-tiden. I grøften lå en rå,
godt massakreret og de to fuldbårne lam et stykke derfra.
Jeg ved godt at det ikke kan undgås, men var der ikke noget med et forslag
til en lovændring om at man skulle nedsætte hastigheden når man passerede et
advarselsskilt med den springende kronhjort?

vh
Jørgen

Fra : NEWS

Dato : 13-05-03 07:20

Jeg er ikke helt sikre på.om du havde været den første. Kl 2.45 natten til
mandag lød der 2 skud i St. Restrup skov omkring duedalsvej ved Aalborg .Det
er bare træls at nogen skal stjæle det vildt vi andre går og plejer.
Hvor ville det være dejligt om man kunne snuppe sådan en fyr med sit våben.
Jeg ved ikke hvad jeg ville gøre ved ham, men bare håbe at jeg har min skovl
med så jeg kan grave ham og riflen ned bagefter.
Nå så galt går det nok ikke, men det er sku. træls.

Poul

Fra : Ole

Dato : 15-05-03 00:16

> [...]
skovl
> med så jeg kan grave ham og riflen ned bagefter.
> Nå så galt går det nok ikke, men det er sku. træls.

Er du sikker på at det var riffel eller geværskud ?

Det kan ikke være særligt nemt at skyde nogetsomhelst på det tidspukt.

Kunne vel også være soldater på øvelse eller fyrværkeri.

mvh
Ole