Kroatien
Fra : Lene O. Bramsen

Dato : 12-05-03 20:54

Hej,

Hvem kender nogle gode steder ved kysten i Kroatien?

Mvh.
Lene Bramsen

Fra : Ped

Dato : 12-05-03 21:25

Lene O. Bramsen wrote:
> Hej,
>
> Hvem kender nogle gode steder ved kysten i Kroatien?

På (eller i?) Istrien boede jeg på en campingplads ved en lille, meget
hyggelig by der hedder Vrsar. Ganske vist meget turistpræget, men flot
alligevel. Dubrovnik ligger jo også ved kysten, selvom det er noget
langt sydpå, og det er også en flot by. Se nogle billeder og en kort
beskrivelse fra en motorcykeltur på adressen

http://home20.inet.tele.dk/pedmail/touring.htm

Scroll ned til 2001.

M.v.h.

Jens L. Pedersen

Fra : Lene O. Bramsen

Dato : 15-05-03 10:26

"Ped" <pedmail@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> langt sydpå, og det er også en flot by. Se nogle billeder og en kort
> beskrivelse fra en motorcykeltur på adressen

Tak skal du have; det ser meget spændende ud

Lene

Fra : Niels Hansen

Dato : 11-06-03 20:12

"Lene O. Bramsen" <lob@firkant.net> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Hvem kender nogle gode steder ved kysten i Kroatien?
>
> Mvh.
> Lene Bramsen
>
> Hej Lene
Var på bilferie i Kroatien to somre tilbage og havde en fantastisk tur. Vi
brugte 3 uger ned langs kysten og sluttede med Istrien og fandt stedet alt
for turistpræget.
Mit forslag går på simpelthen helt at undgå Istrien og tage lidt længere
ned. Der finder man fantastiske bugter og bittesmå og hyggelige
campingpladser overalt.

God tur
Niels