Kør-selv til østeuropa - erfrainger søges
Fra : Klostervej

Dato : 12-05-03 19:08

Hej!
Vi planlægger at køre syd-øst over. Vi har snakket om Kroatien, men det er
ikke et must.
Vi er en familie på 4 med 2 mindre børn.
Vi søger erfaringer - evt. anbefalinger til steder. Vi er ikke meget for at
blive samme sted 14 dage i træk. Vi kører hellere et andet sted hen.
Vi er åbne overfor telt - mobilhome - lajlighed - hotel - dog er budgettet
max. 8000 kr. i transport og ophold.

Håber at høre fra tidligere rejsende til de "billige" lande

Mvh
Dorthe

Fra : Ped

Dato : 12-05-03 21:18

Klostervej wrote:
> Hej!
> Vi planlægger at køre syd-øst over. Vi har snakket om Kroatien, men det er
> ikke et must.
<snip>
> Håber at høre fra tidligere rejsende til de "billige" lande

Hej,

Jeg var i Kroatien på motorcykel forrige år, og det er et flot og yderst
anbefalelsesværdigt ferieland. Sidste år gik turen sammen med et par
andre gennem Polen til De baltiske Lande - altså også "billige" lande.
Jeg har skrevet en lille smule om det og lagt nogle billeder på min
hjemmeside på adressen

http://home20.inet.tele.dk/pedmail/touring.htm

Scroll ned til 2001 og 2002.

M.v.h.