Ariete ismaskine
Fra : Jette Mogensen

Dato : 12-05-03 11:51

Hej alle

Jeg vil bare lige gøre opmærksom på at Metro i øjeblikket har tilbud på
ovennævnte ismaskine. Kenwood Ariete model IM 300. Den koster incl.moms
kr.2.750,-.Jeg ved godt at det er mange penge,men det er et godt købt til
prisen,med mindre i alligevel skal til Italien til sommer.

mvh Jette

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 14-05-03 16:36

[Jette Mogensen | Mon, 12 May 2003 12:51:07 +0200]

>Jeg ved godt at det er mange penge,men det er et godt købt til prisen,

Jeps - enig; det er en VILDT lækker maskine!

Købte min for ca. 1 år siden og den er for skøn stadigvæk.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Kim Grandjean

Dato : 14-05-03 18:01

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> wrote

> Jeps - enig; det er en VILDT lækker maskine!
>
> Købte min for ca. 1 år siden og den er for skøn stadigvæk.

Jeg har netop sat min i kælderen...
Jeg købte den for 2 måneder siden, og er nu nødt til at få den lidt væk. Jeg kan
ganske enkelt ikke administrere at have den stående fremme. Men jeg er i øvrigt
enig i at det er en rigtig lækker ismaskine.

Venligst
Kim

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 15-05-03 07:38

[Kim Grandjean | Wed, 14 May 2003 19:01:14 +0200]

>Jeg købte den for 2 måneder siden, og er nu nødt til at få den lidt væk. Jeg kan
>ganske enkelt ikke administrere at have den stående fremme.

Jammen, hvis det er fedtet du er "nervøs" for kan du så ikke lave noget
mere sorbet? Og hvis du synes at sorbet'en er for "skarp" kan du jo
tilsætte en lille sjat piskefløde, altså 1/4 til 1/2 dl.?

Hvis det er kulhydraterne der driller dig, kan du jo sagtens lave god
sukkerfri is med f.eks. Atwell eller Perfect Fit. Og hvis det er hele
mængden af kalorier, kan ovenstående råd kombineres :)

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk