Tak til de, der har givet gode svar. men jeg kan jo osse se det fra sælgers
side, da jeg jo ikke har noget bevis for, at den ikke altid virker. Sælger
har selv haft den kørende i 24 timer uden problemer, så jeg har jo ikke de
store beviser. Og de er vel nødvendige?
ct
"Jacob" <devnull@sunsite.dk> skrev i en meddelelse
news:b9me2f$biq$1@sunsite.dk...
>
> "C.Troy" <castortroy@NOSPAMmail.dk> skrev i en meddelelse
> news:3ebe80dd$0$24641$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> > Hej NG - jeg har en bærbar på små 6 mdr, som jeg har problemer med. Den
går
> > ud, går helt i sort lige med ét - og den har været til reparation 3
gange,
> > uden at det har hjulpet. Forretningen kan ikke finde nogen problemer,
men så
> > snart jeg er hjemme igen, har vi balladen. Det er selvfølgelig
irriterende,
> > men hvilke muligheder har jeg for at ophæve købet eller få udleveret en
het
> > ny vare?
> >
>
> Hvad med at afprøve bærbar'en hos forretningen og vise forretningen dit
problem, istedet
> for at sige at bærbar'en ikke virker når du
> kommer hjem. Tror du ikke at mange forretninger er trætte af dig og mange
andre der lige
> skal prøve et eller andet smart de har læst i en NG.
> Jeg selv har afprøvet flere hundrede bærbar og aldrig fundet problemer af
nogen art, måske
> lige af mange glemmer at defragmentere deres harddisk =
>
>