Ny dansktop-debatside er startet
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-05-03 22:08

DANSKTOP-GENRENS SEJRSGANG BETYDER AT NYT DEBATFORUM STARTES

Folks overvældende tilstrømning i retning af dansktop-genren og den deraf
stærkt stigende debat, giver sig nu udslag i at Danmarks mest succesfulde
musikinformationsside på internet starter et debatforum.

Det er den efterhånden særdeles kendte og benyttede side
"Dansktoppen.subnet" som står bag det nye debatforum.

Adressen er: http://www.dansktoppensubnet.subnet.dk/_1071292.html

Hilsen Åge

Fra : Kenneth Bjerregaard

Dato : 10-05-03 23:23

Hej Åge, og i andre i gruppen

Du er da rigtig aktiv i aften.

Ligenu hører du vel Radio Limfjord med dansegalla, det gør jeg i hvert fald. Den
omtalte debatside synes jeg er noget uoverskuelig, men det er et skridt i den
rigtige retning: nemlig den, at der bliver mere om dansktop mm. på nettet.

Mvh
Kenneth Bjerregaard
KB...musik.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-05-03 00:27

Kenneth Bjerregaard <mail@kbmusik.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ebd7bc9$0$32501$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Hej Åge, og i andre i gruppen
>
> Du er da rigtig aktiv i aften.
SV: Joh, jeg gik lige amok i aften. Jeg havde samlet en masse på een gang.
Nu skulle det fyres af, samlet.

> Lige nu hører du vel Radio Limfjord med dansegalla, det gør jeg i hvert
fald.
SV: Næh, det gør jeg nu ikke lige. Jeg ser krimi på tv. Men tidligere hørte
jeg dansegalla på "Midtfjord Radio". Nu spillede de igen færøsktop-musik.
Det er blevet en hel trend i Nordjylland. Kan du tage stationen?, du bor nok
for langt derfra. Men hwa, så har du jo "Radio Vest" fra Ulfborg.

> [...]
den
> rigtige retning: nemlig den, at der bliver mere om dansktop mm. på nettet.
SV: Tjoh, det er jo faktisk kun en slags læserbrevs-side. Hvor vi skriver
læserbrevene. Og ja, der bliver heldigvis mere og mere dansktop alle steder.
Klart at det måtte vende på et tidspunkt.
De første spæde tegn er set i DR. Musiklederne har fået kolde fødder og
droppet nedlæggelsen af "Fællessang på Bakken". Bjarne Lisby genåbner showet
den 25. maj på DR 1 - Næste mål er genetableringen af "Musikbutikken" og
dernæst fjernelsen af musikledelsen.

PS: Så går det snart løs i Vildsund igen. Giver du koncert på scenen sammen
med "Kandis" og "Kim og Halløjsada" i uge 30. Det bliver Danmarks største
dansktop-orgie endnu engang. Ved du hvem solisten på scenen ved
Missionshotellet bliver i år?. Sidste år var det jo "Jodle Bimmer".

Fra : Mr. Bad Guy

Dato : 11-05-03 00:36

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in

> [...]
> genåbner showet den 25. maj på DR 1 - Næste mål er genetableringen af
> "Musikbutikken" og dernæst fjernelsen af musikledelsen.

Hørt!

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-05-03 00:43

Mr. Bad Guy <@> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ebd8cfa$0$50384$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Hørt!
_______

Til kamp alle mand, hehe

Hilsen Åge

Fra : S. Sørensen

Dato : 11-05-03 18:04

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message

> Mr. Bad Guy <@> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:3ebd8cfa$0$50384$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> _______
>
> Til kamp alle mand, hehe
>
> Hilsen Åge

Ja lad os få fjernet musikledelsen så vi kan få noget heavy ind på tv også.
Så kan vi få lidt gang i musikbutikken og fællessang på bakken får også
en helt ny side... ;)

Steinbjørn

Fra : Mr. Bad Guy

Dato : 11-05-03 22:15

"S. Sørensen" <steinb[removethistogetavalidemail]@worldonline.dk> wrote
in news:b9lvvt$aeq$1@news.net.uni-c.dk:

> [...]
>
> Ja lad os få fjernet musikledelsen så vi kan få noget heavy ind på tv
> også. Så kan vi få lidt gang i musikbutikken og fællessang på bakken

Heavy er ikke dårligt, men jeg synes ikke rigtigt, at det hører hjemme i et
program som Fællessang på Bakken. Men du har ret, det burde være en del af
en eventuel ny omgang af Musikbutikken ligesom alle andre musikgenre.

Fra : Lars Bernau

Dato : 12-05-03 14:38

"Mr. Bad Guy" <@> wrote:
> [...]
> in news:b9lvvt$aeq$1@news.net.uni-c.dk:

> Heavy er ikke dårligt, men jeg synes ikke rigtigt, at det hører hjemme i et

Hvad nu hvis man omdøber programmet til "Fællesgrowl på Bakken" ??? Går
det så an ?

--
Lars Bernau
"Diskussioner bliver tit ødelagt af folk,

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 11-05-03 07:13

> SV: Joh, jeg gik lige amok i aften. Jeg havde samlet en masse på een gang.
> Nu skulle det fyres af, samlet.

Det ville jo så ha' været rart, at du netop havde samlet det hele, i stedet
for poste så mange tråde om stort set det samme

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 12-05-03 01:41

> [...]
> De første spæde tegn er set i DR. Musiklederne har fået kolde fødder
> og droppet nedlæggelsen af "Fællessang på Bakken". Bjarne Lisby

Ekstra Bladet Søndag skriver i en kort notits
at selvom Johnny Reimar havde alle aftaler klar med DR
har DR nu droppet aftalen om Fællessang på Bakken, fordi
det ikke passer ind i konceptet og programmerne også skal tiltrække yngre
seere.
Så - Åge, det blev ikke i denne omgang- ser det ud til.

/ Flying Hotdogs

Fra : Mr. Bad Guy

Dato : 12-05-03 02:19

"Flying Hotdogs" <info@[NOSPAM]flyinghotdogs.dk> wrote in news:b9mqj7$opm$1
@sunsite.dk:

> [...]
> seere.
> Så - Åge, det blev ikke i denne omgang- ser det ud til.

Så er det slut med at betale licens for mit vedkommende!

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-05-03 05:24

Mr. Bad Guy <@> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ebef69c$0$97207$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-05-03 05:24

Flying Hotdogs <info@[NOSPAM]flyinghotdogs.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b9mqj7$opm$1@sunsite.dk...

> [...]
> det ikke passer ind i konceptet og programmerne også skal tiltrække yngre
> seere. Så - Åge, det blev ikke i denne omgang- ser det ud til.

________________

Det var da lige godt sata........ ups.

Jeg kunne heller ikke forstå hvordan det kunne passe. Det stod på vist nok
på radionyt.com., jeg er ikke sikker, men så vidt jeg husker.
Og den plejer altid at være velorienteret om radio og tv. - Gud ved hvad der
er gået galt. Hvorfor havde de så lavet en aftale, hvis de alligevel sprang
fra. Så kunne de vel lige så godt have ladet være med at lave den.

Men ok, nu kan vi kende den hyper autistiske psykoinfantile musikledelse
igen, hvis det virkeligt kan være rigtigt hvad Ekstra-Avisen skriver.
Radioens dansktop skal vel også snart til at spille dødsmetal for at
tiltrække yngre grupper. Hvad fanden har de ældre grupper gjort siden de
narhoveder skaber sig sådan og lefler for de yngre grupper. Hvis det stod
til mig så skulle den musikledelsetiltrækkes af en fiskesnøre og trækkes ned
i et haj-fyldt bassin. Sådan!

Hilsen Åge