LPCM
Fra : David Rasmussen

Dato : 10-05-03 21:29

Jeg lægger mærke til at flere af de koncert DVD'er jeg overvejer at købe
har LPCM lyd, hvad det så end er. Er det noget en almindelig
dvd-afspiller (Pioneer DV 535) kan afspille digitalt ind i en almindelig
surround receiver (Marantz SR 5300)?

/David

Fra : zcully

Dato : 11-05-03 21:42

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message
> [...]
> har LPCM lyd, hvad det så end er. Er det noget en almindelig
> dvd-afspiller (Pioneer DV 535) kan afspille digitalt ind i en almindelig

Hedder det ikke bare PCM??
Jeg har et par musik DVD'er med PCM lyd og det er så vidt jeg ved bare alm.
stereo!!

/Zcully