Robbie Williams DVD-koncert
Fra : Mads Jakobsen

Dato : 10-05-03 19:15

Jeg har lige set DVD-koncerten "The Robbie Williams Show".
Jeg undrer mig lidt over, at et par af sangene er optaget uden publikum.
RW introducerer sangen "Feel" og skal til at synge den foran publikum, da
der klippes,
og man ser herefter RW stå på en anden scene uden publikum.
Nogen der ved hvorfor?

Mvh.

Mads

Fra : Kim Jensen

Dato : 14-05-03 22:17

Mads Jakobsen wrote:
> [...]

Jeg ved ikke hvorfor, men noget tilsvarende gør sig gældende i U2s
Rattle & Hum film. Dér er det dog gjort for at "dokumentere" deres tour,
inkl. generalprøver, mødet med gæsteartister etc. Om det samme er
tilfældet for RW-DVD'en ved jeg ikke.

Kim Jensen
colormatch.dk // farver til dit website!