Chili-sovs
Fra : Stefan Garvig

Dato : 10-05-03 10:47

Hej

Jeg kunne i sin tid købe en himmelsk chili-koncentrat (eller sovs, hedder
det måske snarere) på flaske. Det var af mærket Lee & Perrings fra England -
og var ren (uden sukker, hvidløg og andet pjank) og stærkt som bare Pokker.
Dette mærke har jeg ikke set i lange tider.

Ved nogen her i gruppen, hvor man kan købe dette chili-sovs-mærke?

På forhånd mange tak.

Venligst

Stefan Garvig
Rødovre

--
**********
For direct reply only:

Fra : Coffea ramosa

Dato : 10-05-03 16:59

Nej men, har du prøvet Appelsin-Chili sauce fra www.dessertcirkus.dk ?

Fra : Anders

Dato : 11-05-03 08:06

"Coffea ramosa" <no@mail.com> skrev i en meddelelse

> Nej men, har du prøvet Appelsin-Chili sauce fra www.dessertcirkus.dk ?

Det var da et tåbeligt alternativ til en ren chili-sovs.

Prøv etniske grønthandlere. De har gerne chilisovse og pastaer i mange
afskygninger............

Anders

Fra : Coffea ramosa

Dato : 11-05-03 16:43

> Det var da et tåbeligt alternativ til en ren chili-sovs.
>
> Prøv etniske grønthandlere. De har gerne chilisovse og pastaer i mange
> afskygninger............

Din var nu også ret god..