Øv med Brøns Caravan
Fra : T. Hartung

Dato : 09-05-03 18:19

Skulle have nye hængsler til foldebordplade over køkkenvask - to et par
fotos og sendte dem rundt til at par forhandler for at kontroller om de
havde varen samt pris, Brøns Caravan var billigst 2 stk. 90,- fint nok for
at undgå bøvl med gebyr, porto, efterkrav ringede jeg der ned aftale med
Willy at han skulle sende dem til mig med et girokort til Homebanking sammen
med hængslerne - ikke noget problem send bare pr. e- mail adressen - og der
blev så gjort - menmenmen - der skete bare ikke en dyt - han stoler nok ikke
på folk - tyv tror hver mand stjæler - har købt dem andet steds - personligt
lidt dyrer men min konklusion er - nathandel er stadig til CV dårligt,
besværligt og sikkert også for dyret!!!

mvh
T. Hartung

Fra : Carsten Bo Laursen

Dato : 09-05-03 21:54

> - tyv tror hver mand stjæler - >
Tak for indlægget -

Tyve kroner - uretmæssigt fået

100 kroner retmæssigt mistet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Man kan snyde nogle mennesker hele tiden
Nogle mennesker kan man ikke snyde hele tiden
Og man kan ikke snyde alle mennesker hele tiden - eller hvordan er det nu
det er.

Tyv tror hver mand fanger en brændt enke der er løbet over åen efter vand,
hvor en nøgen kælling så tordenskjold.

Hvem gider handle der ??????????????????