The Core
Fra : Christian Muus

Dato : 09-05-03 10:06

Jeg vandt fribilletter til The Core. Men meget underligt er der slet ingen
københavnske biffer der viser den. Hvordan kan det være? Jeg skal tage til
Næstved eller lign. hvis jeg vil se den

Christian

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 09-05-03 10:20

"Christian Muus" <christianmuus2@hotmail.com> writes:

> Jeg vandt fribilletter til The Core. Men meget underligt er der slet ingen
> københavnske biffer der viser den. Hvordan kan det være?

Fordi de alle sammen har vist den før. Der hed den bare noget andet.
(F.eks. Armageddon)

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig overnatning i Nordjylland
http://www.bierstedjuletraeshandel.dk, æresporte og gran

Fra : Morten DH

Dato : 09-05-03 11:16

"Christian Muus" <christianmuus2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg vandt fribilletter til The Core. Men meget underligt er der slet ingen
> københavnske biffer der viser den. Hvordan kan det være? Jeg skal tage til
> Næstved eller lign. hvis jeg vil se den

Hov hov hvad er der nu i vejen med Næstved? altså lige udover at vores
Bio måske ikke lige vinder point på lyd og billede... Hmm selv bor jeg lige
ved siden af; men har altså billetter til Matrix 2 i Nykøbing F.

Fra : Kasper Møller

Dato : 09-05-03 11:43

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> "Christian Muus" <christianmuus2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Hov hov hvad er der nu i vejen med Næstved?

Det er lidt langt for at tage i biffen, hvis han bor i København?

Fra : LazyJones

Dato : 09-05-03 13:34

"Kasper Møller" <kbmpost[nospamforme]@hotmail.com> wrote in message

> Det er lidt langt for at tage i biffen, hvis han bor i København?

Nu ikke så snobbet ;)

Hvis vi kan tage fra Næstved til København for at gå i biffen,
så kan I vel også klare en tur fra København til Næstved! :)

/ Thomas Hejl Pilgaard | <lazyjones@tdcspace.ns.dk> \ __~@
/ Susåvej 5 - 4700 Næstved | Slet ".ns" for at maile mig \ ¸_`\<,_
\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯/¯¯¯¯¯(*)/ (*)
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯ ¯

Fra : Kasper Møller

Dato : 09-05-03 13:43

"LazyJones" <lazyjones@tdcspace.ns.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvis vi kan tage fra Næstved til København for at gå i biffen,
> så kan I vel også klare en tur fra København til Næstved! :)

Jo jo, men der er vel biografer tættere på København end Næstved?

Fra : Kim Norgaard

Dato : 09-05-03 12:21

Christian Muus wrote:
> Jeg vandt fribilletter til The Core. Men meget underligt er der slet ingen
> københavnske biffer der viser den. Hvordan kan det være? Jeg skal tage til
> Næstved eller lign. hvis jeg vil se den
Den kører da i palads, eller det gjorde den i hverttilfælde i går.

--
Kim Norgaard

Fra : Tina

Dato : 09-05-03 15:10

> [...]
> københavnske biffer der viser den. Hvordan kan det være? Jeg skal tage til

Ifølge biobooking.dk går den hver aften i Palads København, kl. 18.30,
ihvertfald til og med d. 14/5. :)

Tina

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 09-05-03 15:23

Hej!

Christian Muus wrote:

> Jeg vandt fribilletter til The Core. Men meget underligt er der slet ingen
> københavnske biffer der viser den. Hvordan kan det være? Jeg skal tage til
> Næstved eller lign. hvis jeg vil se den

Sælg de billetter eller smid dem væk... The Core er en rædselsfuld
selvhøjtidelig gang bræk. Den er endnu værre end Armageddon, og det siger ikke
så lidt

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Creedence og 'kanere..."

Fra : Martin Seebach

Dato : 10-05-03 14:47

Kim Voss Schrader wrote:

> Sælg de billetter eller smid dem væk... The Core er en rædselsfuld
> selvhøjtidelig gang bræk. Den er endnu værre end Armageddon, og det siger ikke
> så lidt

Armageddon er slet ikke så slem .. den har:

- Bruce Willis (altid cool)
- Liv Tyler (gudeskøn)
- en håndfuld generelt velgennemførte characters
- Tudescener, romantik og tommetyk patrotisme
- Nedtællinger, stresset Billy Bob Thornton og militær-psykopater, hvis
svar på alle problemer er "nuke it to hell"

Alt i alt en udmærket film at bruge en sløv hverdagsaften på, gerne i
selskab med en sød pige.

Så HVOR slem er The Core ;) ?

- Martin

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 10-05-03 14:53

Hej!

Martin Seebach wrote:

> Armageddon er slet ikke så slem .. den har:
>
> - Bruce Willis (altid cool)

Ikke altid. F.eks. ikke i Armageddon.

> - Liv Tyler (gudeskøn)

Ok, dét er hun :)

> - en håndfuld generelt velgennemførte characters

Ehh, hvem da? De er fuldstændigt flade = ingen dybde.

> - Tudescener, romantik og tommetyk patrotisme

Ærke-amerikansk sødsuppe - nej tak.

> - Nedtællinger, stresset Billy Bob Thornton og militær-psykopater, hvis
> svar på alle problemer er "nuke it to hell"

Set 1000000 gange før.

> Så HVOR slem er The Core ;) ?

Slem, meeeeget slem. Men du kan sikkert godt li' den....(!).

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Creedence og 'kanere..."

Fra : Martin Seebach

Dato : 10-05-03 15:29

Kim Voss Schrader wrote:
> [snip]

Jeg sagde intet om dyb eller original - kun ikke-u-seværdig :)

- Martin

Fra : PerX ...

Dato : 14-05-03 01:50

In article <3ebd02d0$0$50458$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, usenet@g-
bach.dk says...

> Armageddon er slet ikke så slem .. den har:

En del ting som taler for den (selv om Stargate SG1 nu også lave en god
version

> Alt i alt en udmærket film at bruge en sløv hverdagsaften på, gerne i
> selskab med en sød pige.

Hvis filmen var god er pigens personlighed vel ligegyldig? Så din pointe
er at filmen er dårlig så man skal have godt selskab? *G*

> Så HVOR slem er The Core ;) ?

Don't ask ;)

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 10-05-03 14:55

Kim Voss Schrader <teknik_kim@tdcadsl.dk> writes:

> Ehh, hvem da? De er fuldstændigt flade = ingen dybde.

Rockhound/Steve Bushemi! Det eneste der gør den film værd at se!

Fra : Peter G

Dato : 10-05-03 18:09

Trine Kornum Christiansen skrev:

> Rockhound/Steve Bushemi! Det eneste der gør den film værd at se!

Hvis jeg husker korrekt er Peter Stormare også med i en ustyrlig morsom
rolle som russisk kosmonaut med hang til en klassisk behandling af
fintfølende apparatur. Eller er det en anden film?

--
M.v.h. Peter. Email adresse er gyldig.
Korrigér endelig mit sprog, stavefejl, grammatik, kommatering m.m.

Fra : Taba

Dato : 10-05-03 23:28

> Hvis jeg husker korrekt er Peter Stormare også med i en ustyrlig morsom
> rolle som russisk kosmonaut med hang til en klassisk behandling af
> fintfølende apparatur. Eller er det en anden film?

Det er Armageddon, du husker korrekt.
Som comic relief fungerer han meget godt, men det er nok også det eneste jeg
synes der er godt om filmen (udover starten hvor man ser New York få lid
øretæver ;p).

Ellers er den på niveau med Pearl Harbor IMO... Nu hvor jeg tænker over det
minder de film meget om hinanden: Lidt kærlighed, amerikanerene får tæv, så
uddeles der tæv, en af heltene dør, men der er happy ending alligevel fordi
han reddede jorden, de klamme slow motion billeder af de amerikanske helte
der går på en linie ved siden af hinanden der kommer ud af hangaren med
amerikansk flag svævende i baggrunden, osv. osv...
Tydeligt at se at det er samme hold der står bag begge film

/Taba

Fra : Peter G

Dato : 11-05-03 12:03

Taba skrev:

> Det er Armageddon, du husker korrekt.
> Som comic relief fungerer han meget godt, men det er nok også det
> eneste jeg synes der er godt om filmen (udover starten hvor man ser
> New York få lid øretæver ;p).

Man skal bare ikke tage den alvorligt, så går det udemærket. Jeg fandt mig
faktisk rimeligt underholdt af Buscemi, Stormare og Thornton plus et par
bidder Willis. På den anden side var det et stykke tid siden jeg havde set
en rendyrket actiondrama-film, så jeg var jævnt nysgerrig på hvordan genren
havde udviklet sig uden at have de store krav.

> Ellers er den på niveau med Pearl Harbor IMO...

Aldrig set den. Kommer sandsynligvis heller aldrig til det. Jeg har bedre
ting at bruge min tid på. Såsom at poste overflødige indlæg til Usenet ;)

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 11-05-03 12:18

> de klamme slow motion billeder af de amerikanske helte
> der går på en linie ved siden af hinanden der kommer ud af hangaren med
> amerikansk flag svævende i baggrunden, osv. osv...

Lige et billede fra The Core nu vi taler om det

http://film.msn.dk/pub/images/docs/intertain/film/reviews/thecore-1-360.jpg

fundet på:
http://film.msn.dk/pgs/docs/reviewItem_dk.asp?icn=62093&pi=57231

Mvh. Martin Ohlsson

Fra : Taba

Dato : 11-05-03 13:56

> Lige et billede fra The Core nu vi taler om det

http://film.msn.dk/pub/images/docs/intertain/film/reviews/thecore-1-360.jpg

Hehe, I rest my case

/Taba

Fra : Peter Brodersen

Dato : 11-05-03 13:19

On Sun, 11 May 2003 00:28:06 +0200, "Taba"
<famtabaWHOHATESSPAMMERS@tiscali.dk> wrote:

>de klamme slow motion billeder af de amerikanske helte
>der går på en linie ved siden af hinanden der kommer ud af hangaren med
>amerikansk flag svævende i baggrunden, osv. osv...

Det er jo blot en reference til "The Right Stuff", typisk i mere eller
mindre parodieret tilstand. Nok med det mest tydelige eksempel i
"Monsters Inc.".

--
- Peter Brodersen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 10-05-03 15:12

Hej!

Trine Kornum Christiansen wrote:

> Rockhound/Steve Bushemi! Det eneste der gør den film værd at se!

Han er da sjov nok, men ligefrem dyb vil jeg sq ikke kalde ham :(

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Creedence og 'kanere..."

Fra : PerX ...

Dato : 14-05-03 01:48

In article <3ebb6e0f$0$24694$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
christianmuus2@hotmail.com says...
> Jeg vandt fribilletter til The Core. Men meget underligt er der slet ingen
> københavnske biffer der viser den. Hvordan kan det være? Jeg skal tage til
> Næstved eller lign. hvis jeg vil se den

Fordi den er totalt lam *G*