Skrivning til fil
Fra : René Iversen

Dato : 08-05-03 18:21

Hej,

jeg skriv et stykke tekst til en fil...hvis så jeg senere vil skrive til
filen, slettes det der har været skrevet...hvordan fortsætter jeg hvor jeg
slap ?

/René

Fra : Robert Larsen

Dato : 08-05-03 19:53

René Iversen wrote:
> [...]
> filen, slettes det der har været skrevet...hvordan fortsætter jeg hvor jeg

RandomAccessFile raf = new RandomAccessFile("enfil.txt", "rw");
raf.seek(raf.length());
raf.write(.....);

Robert

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 08-05-03 22:44

Robert Larsen wrote:

> RandomAccessFile raf = new RandomAccessFile("enfil.txt", "rw");
> raf.seek(raf.length());
> raf.write(.....);

ellers kig på:

java.io.FileOutputStream(File file, boolean append)

eller

java.io.FileWriter(File file, boolean append)

Ulrik Magnusson