Gforce 2 TI eller Gforce2 TI?
Fra : Digit

Dato : 08-05-03 18:19

Hej

Jeg skal have skiftet mit rustne Riva TNT ud med noget lidt nyere.
Jeg har et Gforce2 TI i tankerne eftersom dette skulle være et godt
kort som min PIII 650 mhz kan trække. Et opslag på edbpriser afslører
at denne generation ikke er satans moderne mere - faktisk er der kun
2 at vælge imellem:

Graphics Blaster Gforce2 TI
Point of View Gforce2 TI

De ser begge ud til at have samme specs men Point of View kortet er
120 kr. dyrere. Kan jeg med ro i indret spare de 120?

Der sidder et Intel 82443BX bundkort i min maskine (OS XP). Går et sådan
kort i spænd med dette?

--
/Digit

Fra : [7400]Powerpaq

Dato : 08-05-03 21:05

Er du intereseret i et brugt ? Det er et MSI
Mail for flere oplysninger
sk@tdcspace.dk

Fra : No1

Dato : 08-05-03 21:43

> Graphics Blaster Gforce2 TI
> Point of View Gforce2 TI
>
> De ser begge ud til at have samme specs men Point of View kortet er
> 120 kr. dyrere. Kan jeg med ro i indret spare de 120?

Ja, ville måske endda vælge Creative frem for POV. Men ville hellere spare
lidt flere håndøre og så købe et GF4MX440 i stedet. Det er hurtigere til de
fleste ting. Se evt. linket i ovenstående tråd.

> Der sidder et Intel 82443BX bundkort i min maskine (OS XP). Går et sådan
> kort i spænd med dette?

Uden at være 100% sikker, tror jeg det går fint. GeForce kort skal kunne
passe til Intel chipsets.

Fra : Digit

Dato : 08-05-03 22:54

"No1" ræsonnerede, og skrev d. 08 maj 2003:

> Ja, ville måske endda vælge Creative frem for POV. Men ville hellere
> spare lidt flere håndøre og så købe et GF4MX440 i stedet. Det er
> hurtigere til de fleste ting. Se evt. linket i ovenstående tråd.

Man kan få et Palit Systems Geforce4 MX440 for 370 kr. og det skulle
være hidsigere end Geforce2 TI.. tænke tænke. Jeg tror sgu det bliver
det

Tak for svar.

--
/Digit

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 09-05-03 09:35

Digit wrote:
> Man kan få et Palit Systems Geforce4 MX440 for 370 kr.
> og det skulle være hidsigere end Geforce2 TI.. tænke tænke.
> Jeg tror sgu det bliver det

Hvad med et lydløst?
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364767924

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : Søren C

Dato : 11-05-03 09:30

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@removespamfilterpc.dk> skrev i en
meddelelse news:3ebb682e$0$48899$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Hvad med et lydløst?
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364767924

Hmm der er SD ram på det kort du linker til....

Venligst

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 11-05-03 14:56

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364577975