Sangundervisning - hvor?
Fra : Lars

Dato : 08-05-03 16:14

Jeg er fuldstændig udøvet, men vil gerne lære at synge rock/jazz/pop etc.

Er der nogen, der kan anbefale et sted jeg kan gå til undervisning i
Københavnsområdet? Det gør ikke noget, hvis det ikke koster en formue.

Mvh.
Lars

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 08-05-03 16:36

Lars wrote:
> Jeg er fuldstændig udøvet, men vil gerne lære at synge rock/jazz/pop
> etc.

Du mener vel uøvet....?

> Er der nogen, der kan anbefale et sted jeg kan gå til undervisning i
> Københavnsområdet? Det gør ikke noget, hvis det ikke koster en formue.

Rytmisk Center's brochure har en liste med lærenes telefonnumre.
Mange er friske på at give lidt privatundervisning.

-Sune

Fra : Queenie

Dato : 08-05-03 16:38

"Lars" skrev d. 08-05-03 16:14 dette indlæg :
> [...]
>
> Er der nogen, der kan anbefale et sted jeg kan gå til undervisning i
> Københavnsområdet? Det gør ikke noget, hvis det ikke koster en formue.

Manuela Lærke er et stort hit Jeg har selv gået hos hende i mange år
før jeg flyttede fra København. Hun er samtidig kinesiolog og derfor
også enormt god til at finde dine stærke og svage side mht sang. Hun er
selv jazz og gospel sangerinde og meget meget rart at gå hos. Hun har en
hjemmeside, der hedder: http://www.manumusic.com/ og du kan fange hende
på 32 57 36 11

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars