Hvilken sang er det? Ishockey TV3
Fra : Klitgaard

Dato : 07-05-03 13:12

Hej NG!
I er ret gode til at finde ud af, hvilken sang det er, som folk leder efter!
Så jeg håber, at I kan hjælpe mig!

Hvilken sang er det TV3 bruger, som titelsang til deres udsendelse i
Ishockey VM? Jeg har hørt den før i radioen, den er sådan lidt rockede.

Tak
Daniel

Fra : Anders Faber Nielsen

Dato : 07-05-03 14:50

Klitgaard wrote:

> Hvilken sang er det TV3 bruger, som titelsang til deres udsendelse i
> Ishockey VM? Jeg har hørt den før i radioen, den er sådan lidt
> rockede.

The Rasmus - In The Shadows

Mvh
Anders

Fra : Søren Sohl

Dato : 07-05-03 16:02

> The Rasmus - In The Shadows

De er desværre så elendige at det halve kunne være nok - bare træt af alt
svensk the-juks; calling, rasmus, sounds osv. Næh gi' mig Bob Hund og Håkon
Hellström!

Fra : Troels

Dato : 07-05-03 16:08

> De er desværre så elendige at det halve kunne være nok - bare træt af alt
> svensk the-juks; calling, rasmus, sounds osv. Næh gi' mig Bob Hund og
Håkon
> Hellström!

Er The Rasmus ikke fra Finland?

/Troels

Fra : -V-

Dato : 07-05-03 16:12

Troels wrote:
> Er The Rasmus ikke fra Finland?

Jessir, og The Calling er fra ... Callingfornia....
(Det er de faktisk! Altså Californien)

-V-

Fra : Søren Sohl

Dato : 07-05-03 16:50

> Jessir, og The Calling er fra ... Callingfornia....
> (Det er de faktisk! Altså Californien)

Ja okay så da! Syntes lige at de mindede mig om sverige og deres til tider
dårlige smag...