Systemundtagelse?
Fra : Ruth Due

Dato : 07-05-03 12:22

Hej gruppe, jeg har udgivet et websted (ca. 90 sider) til en anden
computer, hvilket tilsyneladende fungerer OK bortset fra een side, som
ikke vil åbne i FP? I stedet får jeg et skilt med "Systemundtagelse:
Adgangsfejl"?
Webstedet er www.dansk-oss.com/malaga/, siden der ikke vil åbne er
http://www.dansk-oss.com/malaga/lokalnyt.htm
Er der hjælp at hente?
På forhånd tak.
thomas

Fra : hcma

Dato : 07-05-03 13:42

"Ruth Due" <ruthruth@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> computer, hvilket tilsyneladende fungerer OK bortset fra een side, som
> ikke vil åbne i FP? I stedet får jeg et skilt med "Systemundtagelse:

http://www.dansk-oss.com/malaga/lokalnyt.htm åbner udmærket hos mig her i
lille Danmark. Det ser ud som det er lokalnyt fra den 7. maj 2003.
m v h
h.c.andersen

Fra : ThomasD (dk)

Dato : 07-05-03 14:04

hcma skrev:

> http://www.dansk-oss.com/malaga/lokalnyt.htm åbner udmærket hos mig

Ja OK, tak for hjælpen, men problemet er ikke på webben, men i FP, altså
jeg har udgivet webstedet fra webben til en anden computer (i lille DK
, og den vil ikke åbne denne ene side i FP, men giver den nævnte
fejlmeddelelse.
thomas