Så sandt, så sandt ;-)
Fra : Jette

Dato : 06-05-03 22:58

Har I set den lille tegneserie på den her side:
http://www.sechercat.dk/dansk_version.htm

*GGG*

Mvh. Jette

Fra : Eva Schmidt

Dato : 07-05-03 07:00

Jette <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> skrev i en
> Har I set den lille tegneserie på den her side:
> http://www.sechercat.dk/dansk_version.htm
>
> *GGG*
>
> Mvh. Jette

Den er bare god!!!

mvh Eva

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 07-05-03 11:55

hehe, det kender vi *S*

Men ellers kig ind på www.comics.com og wupti, ude til venstre står der
Cats. Get Fuzzy er den, der kører hver dag på bagsiden af Urban.

M.v.h.
Lise

Fra : Jette

Dato : 07-05-03 16:11

"Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff" skrev:
> Men ellers kig ind på www.comics.com og wupti, ude til venstre står der
> Cats. Get Fuzzy er den, der kører hver dag på bagsiden af Urban.

Jeg er trofast Urban-læser og starter altid på bagsiden - den er bare go!

Mvh. Jette

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 07-05-03 23:13

Det er den nemlig *S* jeg er bare glad for, at mine katte ikke er som
Stravinsky *G*