K. 9 mm. pistol
Fra : Villy M. Olsen

Dato : 07-05-03 22:52

Hej.
Jeg er køber til 9 mm. pistol til hundetræning.
Send mail med pris og yderligere information.

Hilsen -Villy

Fra : Niels

Dato : 08-05-03 13:55

"Villy M. Olsen" <vmo@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Jeg er køber til 9 mm. pistol til hundetræning.
> Send mail med pris og yderligere information.
>
> Hilsen -Villy

Kære Villy......

Du må Slet, Slet ikke gå rundt og skyde med en 9 mm. pistol. Så kan du kalde
det hundetræning eller hvad du vil.....
En 9mm. Pistol hører hjemme på skydebanen og ikke andre steder!!

Mvh Niels

Det må være noget andet du skal have fat i til din "hundetræning"

Fra : Winther

Dato : 08-05-03 14:17

"Villy M. Olsen" <vmo@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Jeg er køber til 9 mm. pistol til hundetræning.
> Send mail med pris og yderligere information.
>
> Hilsen -Villy

Har du våbentilladelse ?

Vh. Winther som mener der er tåber nok med skydevåben.

Fra : Martin Sørensen

Dato : 08-05-03 15:09

Jeg tror faktisk at manden søger en 9mm til løst krudt da det er til
hundetræning !!!!!!!!

Fra : Erik Prestmo

Dato : 08-05-03 23:48

Jada, men det finnes alltid en IDIOT eller to som absolutt skal lese andres
innlegg som Fanden leser bibelen.....

--
ErikP

Ladebokens hjemmesider:
http://ladeboken.tripod.com/index.htm
Spesialfeltprogrammet:
http://spesialfelt.tripod.com/index.htm
Martin Sørensen <ms@***danhunters.dk> skrev i

Fra : Winther

Dato : 09-05-03 14:07

"Martin Sørensen" <ms@***danhunters.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg tror faktisk at manden søger en 9mm til løst krudt da det er til
> hundetræning !!!!!!!!

De jeg kender der har til hundetræning skal da til våbeneftersyn, det er
selvfølgelig løst krudt, men kræver vel så stadig våbentilladelse. Hvorfor
ikke bruge startpistol?

Vh. Winther

Fra : J S L

Dato : 12-05-03 14:14

Hej!

Løst krudt og startpististol er det samme. Våbentilladelsen er lyserød og
den er gratis.

Mvh Jaime

Fra : Andy T

Dato : 08-05-03 19:01

Magen til stupiditet og ignorance skal man lede længe efter.

Er der ikke en mulighed for at sætte et filter på denne nyhedsgruppe så de
værste tosser kan "ignoreres"?

Selvfølge er der tale om en løsskuds pistol. Jeg fatter ikke at folk der
IKKE ved hvad de taler om bliver ved med at komme med det ene stupide indlæg
efter det andet. Hvis folk talte om det de havde forstand på og kun det,
ville kvaliteten af indholdet i gruppen højnes betydeligt.

Vi har for meget gammelkone snak her i gruppen.

Hilsen

Andy

Fra : Erik Prestmo

Dato : 08-05-03 23:49

Absolutt Andy!

Bortsett fra deg som et hederlig unntak, finner jeg stort sett pessimistiske
gamle koner i denne gruppen!

LOL!

--

Andy T <timelapse08@hotmail.com> skrev i

Fra : JSC

Dato : 09-05-03 07:21

"Erik Prestmo" <hfandrep@online.no> skrev i en meddelelse
> Absolutt Andy!
>
> Bortsett fra deg som et hederlig unntak, finner jeg stort sett
pessimistiske
> gamle koner i denne gruppen!
>
> LOL!
>
> --
> ErikP

Der findes sikkert nok med gammelkone snak og våbenpsykopat snak i denne NG.
Er der noget i ikke kan lide, så lad være med at læse det eller find en
anden NG. Der er ingen som tvinger jer til at blive.....

/Jørgen

Fra : Winther

Dato : 12-05-03 14:09

"Villy M. Olsen" <vmo@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Jeg er køber til 9 mm. pistol til hundetræning.
> Send mail med pris og yderligere information.
>
> Hilsen -Villy

http://www.kenjan.dk/ammunition.asp

Prøv dette link.
Vh. Winther