4. november bliver Indy dag
Fra : Martin Andersen

Dato : 06-05-03 16:40

http://www.cinescape.com/0/editorial.asp?aff_id=0&this_cat=Video+%26+DVD&act
ion=page&obj_id=38519&type_id=270287&cat_id=270352&sub_id=0

Fra : Madmanden

Dato : 06-05-03 16:48

Jep, man må sige at November bliver en fed måned for film freaks. Indy, The
Two Towers, Matrix Revolutions etc.

Fra : Martin Andersen

Dato : 06-05-03 16:59

"Madmanden" <madmanden@oncableREMOVETHIS.dk> skrev i en meddelelse
> Jep, man må sige at November bliver en fed måned for film freaks. Indy,
The
> Two Towers, Matrix Revolutions etc.

Det store spørgsmål må så være om den 4. Indy film der kommer i 2005 kan
købes løst eller de laver et nyt boxsæt med 4 film.

Fra : rhexis

Dato : 06-05-03 16:57

"Martin Andersen" <15andersen_I_HATE_SPAM@telia.com> wrote in
message news:2HQta.4705$mU6.10261@newsb.telia.net...

> http://www.cinescape.com/0/editorial.asp?aff_id=0&this_cat=Video+%26+DVD&act
> ion=page&obj_id=38519&type_id=270287&cat_id=270352&sub_id=0

Personligt synes jeg det er temmelig tåbeligt at der ikke er noget
kommentarspor. Deres dårlige undskyldning omkring pladsproblemer
på diskene kan jeg ikke godtage.

--
rhexis

Fra : Jacob Gunness

Dato : 06-05-03 21:28

> Personligt synes jeg det er temmelig tåbeligt at der ikke er noget
> kommentarspor. Deres dårlige undskyldning omkring pladsproblemer
> på diskene kan jeg ikke godtage.
Det er jo åbenbart Spielbergs faste princip, at han ikke vil lave
kommentarspor, pladsmangel eller ej

- Jacob

Fra : Morten DH

Dato : 06-05-03 21:33

"Jacob Gunness" <jmgunness@oncable_punktum_dk> skrev i en meddelelse
> Det er jo åbenbart Spielbergs faste princip, at han ikke vil lave
> kommentarspor, pladsmangel eller ej

Så kunne han da i det mindste sørge for DTS, han var jo trods alt en af
drivkræfterne bag...

Fra : Martin Andersen

Dato : 07-05-03 09:18

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> "Jacob Gunness" <jmgunness@oncable_punktum_dk> skrev i en meddelelse
>
> Så kunne han da i det mindste sørge for DTS, han var jo trods alt en af
> drivkræfterne bag...

Er ligeglad med det, bare billedkvaliteten bliver 10 gange bedre end
LD-udgaven. Har lige siddet og set på et rip fra LD - det er tæt på VHS
kvalitet. En smule mudret.

DD 5.1 er nok til mig.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 07-05-03 09:46

"Martin Andersen" <15andersen_I_HATE_SPAM@telia.com> writes:

> Er ligeglad med det, bare billedkvaliteten bliver 10 gange bedre end
> LD-udgaven. Har lige siddet og set på et rip fra LD - det er tæt på VHS
> kvalitet. En smule mudret.

Har du overvejet, at fejlen kan skyldes ordet "rip" snarere end ordet "LD"?
--
Peter B. Juul, o.-.o "I see, you are completely mad.
The RockBear. ((^)) I just wanted to make sure."

Fra : Martin Andersen

Dato : 07-05-03 10:56

> Har du overvejet, at fejlen kan skyldes ordet "rip" snarere end ordet
"LD"?

Ved det ikke, har aldrig ejet LD

Fra : Taba

Dato : 06-05-03 21:43

> Det er jo åbenbart Spielbergs faste princip, at han ikke vil lave
> kommentarspor, pladsmangel eller ej

Hvad... hvorfor vil han ikke det? Lyder lidt... hvad skal man sige...
snobbet?

/Taba

Fra : Peter Larsen

Dato : 06-05-03 22:34

"Taba" <famtabaWHOHATESSPAMMERS@tiscali.dk> wrote in message

> Hvad... hvorfor vil han ikke det? Lyder lidt... hvad skal man sige...
> snobbet?

Mener han har sagt at filmen skal stå for sig selv og ikke snakkes ihjel.
Synd imo, men synes nu at de dokumentarer der har været hidtil har
været ret gode erstatninger.

Med venlig hilsen
Peter

Fra : Tenzel Kim

Dato : 08-05-03 15:05

Peter Larsen wrote:
> Mener han har sagt at filmen skal stå for sig selv og ikke snakkes ihjel.
> Synd imo, men synes nu at de dokumentarer der har været hidtil har
> været ret gode erstatninger.

Har Luc Besson det ikke på samme måde. Kan ikke mindes at have set nogle
af hans film med kommentatorspor og mener også at have hørt ham udtale
noget lignende.

Tenz.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 09-05-03 08:14

"Peter Larsen" <Trump???@pc.dk> escribió

> Mener han har sagt at filmen skal stå for sig selv og ikke snakkes
ihjel.

Hvordan kan det så være at der på min "Nærkontakt af tredie grad" er
noget nær 2 timers dokumentar hvor alle aspekter af filmen bliver
diskuteret. Det lyder dobbeltmoralsk ikke at ville medtage et
kommentatorspor men ikke har noget imod lange dokumentare.
Mvh
Lars Hoffmann

Fra : Morten Steen

Dato : 06-05-03 22:10

> Det er jo åbenbart Spielbergs faste princip, at han ikke vil lave
> kommentarspor, pladsmangel eller ej

Rygterne vil vide at han laver et kommentarspor til den kommende 10th
Anniversary-udgave af "Schindler's List". Now THAT would be nice!

Morten

Fra : PerX ...

Dato : 06-05-03 23:00

In article <3eb7daf8$0$83053$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
3bbg3001.sneakemail@com says...

> Personligt synes jeg det er temmelig tåbeligt at der ikke er noget
> kommentarspor. Deres dårlige undskyldning omkring pladsproblemer
> på diskene kan jeg ikke godtage.

Ja det lyder lidt lamt.
Jeg sidder lige og ser sæson 4 af SG1 på DVD, og *samtlige* afsnit har
komentatorspor (som ofte er kanon underholdende) - se det er godt :)

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-03 23:15

>Jeg sidder lige og ser sæson 4 af SG1 på DVD, og *samtlige* afsnit har
>komentatorspor (som ofte er kanon underholdende) - se det er godt :)

Peter DeLuise er ikke normal. :)

De kommentarspor hvor han er med, er uden tvivl de mest underholdende
- men de er faktisk alle ganske interessante. Disse SG1-kommentarspor
er blandt de bedste jeg har hørt.

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 07-05-03 08:56

<Claus Nielsen> escribió en el mensaje

> Peter DeLuise er ikke normal. :)
>
> De kommentarspor hvor han er med, er uden tvivl de mest
underholdende

Ligesom noget af det mest underholdende på evil dead I+II er Bruce
campbells deltagen i komentatorspor. Simpsons har også rigtigt gode
komentatorspor.
MEd venlig hilsen
ALRs Hoffmann

Fra : Peter B. Juul

Dato : 07-05-03 09:45

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> writes:

> Ligesom noget af det mest underholdende på evil dead I+II er Bruce
> campbells deltagen i komentatorspor. Simpsons har også rigtigt gode
> komentatorspor.

Hvornår har de fået det? Da jeg hørte dem bestod de mest af Matt og de
andre, der sad og grinede af de tossede indfald i afsnittene.

Næh, et godt kommentarspor, som jeg fandt nærmest ved et tilfælde, er
det på Pretty Woman.

En rar, gammel mand, der sidder stille og roligt og fortæller om
hvordan det er at lave film på gaden i LA, roser alle sine
medarbejdere og undskylder, at croissanten pludselig bliver til en
pandekage, men han tog de klip hvor Julia spillede bedst, for han vil
hellere have, at folk kritiserer ham selv end hans skuespillere.

Vistnok det eneste kommentarspor hvor jeg "liiiiiiige skal høre to
minutter mere".
--
Peter B. Juul, o.-.o "nej, folk vil ikke have nogen Playstation
The RockBear. ((^)) selv om der er mange der køber den."

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 07-05-03 09:49

"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> escribió

> Hvornår har de fået det? Da jeg hørte dem bestod de mest af Matt og
de
> andre, der sad og grinede af de tossede indfald i afsnittene.

Hvilket jeg fandt ganske underholdende i simpsons stil

> Næh, et godt kommentarspor, som jeg fandt nærmest ved et tilfælde,
er
> det på Pretty Woman.

Kan også anbefale komentatorsporet på "El Mariachi"

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 08-05-03 10:33

Fra : PerX ...

Dato : 06-05-03 22:54

In article <2HQta.4705$mU6.10261@newsb.telia.net>,
15andersen_I_HATE_SPAM@telia.com says...
> http://www.cinescape.com/0/editorial.asp?aff_id=0&this_cat=Video+%26+DVD&act
> ion=page&obj_id=38519&type_id=270287&cat_id=270352&sub_id=0

Ja de må jo heller se af få knaldet en masse af før 4eren kommer *G* (Så
de kan lave et nyt sæt med 4 film :)

Fra : Morten DH

Dato : 07-05-03 16:36

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> Ja de må jo heller se af få knaldet en masse af før 4eren kommer *G* (Så
> de kan lave et nyt sæt med 4 film :)

He he du skal sgu nok blive til noget