Mange problemer med Virus112 mailscan!?
Fra : John Doe

Dato : 06-05-03 15:55

Vi har tilkoblet os Virus112's mailscan (hvor vi får scannet vores ind- og
udgående mails for virus), men jeg synes min opfattelse er, at det er ret
ustabilt!? Det er sket 3-4 gange nu (på få måneder), at vi ikke har kunne
modtage post i flere timer!?

Der er selvfølgelig ikke noget med at informere os om, at de udføre
vedligeholdelse (og at serveren dermed er nede) eller at de p.t. har
problemer og at vi derfor ikke modtager post.

Er der andre der deler min opfattelse eller er vi bare de eneste uheldige?

Det er da lidt sørgeligt (synes jeg), at vi som lille firma har mindre
nedetid på SMTP end et firma som (til dels) lever af at skulle kunne levere
SMTP!?

John

Fra : John Doe

Dato : 08-05-03 14:47

> [...]
>
> Det er da lidt sørgeligt (synes jeg), at vi som lille firma har mindre
> nedetid på SMTP end et firma som (til dels) lever af at skulle kunne

Igår havde de så nedbrud i 12 timer der gjorde, at vi ikke kunne afsende
emails!

John

Fra : Svend Olaf Mikkelsen

Dato : 08-05-03 15:38

On Tue, 6 May 2003 16:54:50 +0200, "John Doe" <john@doe.com> wrote:

> [...]
>nedetid på SMTP end et firma som (til dels) lever af at skulle kunne levere

Uheldig?

Hvis noget hedder virus112 er niveauet lagt. I har selv været ud om
det.
--
Svend Olaf

Fra : John Doe

Dato : 08-05-03 16:09

> Uheldig?
> Hvis noget hedder virus112 er niveauet lagt. I har selv været ud om
> det.

?? I hvilken henseende tænker du på? Jeg er desværre ved at blive overbevist
om, at du har ret, men jeg har ikke tidligere (før vi fik os tilmeldt) hørt
noget negativt om dem.

John

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 08-05-03 21:46

John Doe skrev:

> ?? I hvilken henseende tænker du på?

I læste sikkert ikke <URL: news:dk.edb.sikkerhed > og
for at købe servicen hos dem?

Peter Kruse (firmaet hed Kruse Security etellerandet førend
det blev købt og omdannet til virus112) mente at grupperne
var fine steder at udstille varene og den manglende viden om
de ting man solgte.

Læs svarene på Peter Kruses indlæg og dan dig din egen mening:

Fra : Henrik Simonsen

Dato : 14-05-03 10:46

Jeg havde heller ikke hørt om dem før ca 3 uger siden. Jeg mente ikke vi
havde et behov da vi stort set aldrig fik hverken spam eller virus på vores
mailkonti.

Lige siden må jeg tilstå at vi nærmest bliver bombarderet med spam og
virus........Mystisk!!

Henrik

On 08/05/03 17:09, in article
3eba731c$0$11712$edfadb0f@dread15.news.tele.dk, "John Doe" <john@doe.com>