Ydelse på et onboard Savage 4 2D/3D
Fra : Sune Storgaard

Dato : 06-05-03 14:54

I hvilket leje ligger et Onboard Savage 3 2D/3D 32MB Shared kort -både 2d
og 3d ydelse

Som på dette kort:
http://www.ecsusa.com/products/k7vmm.html
Kan ikke rigtig finde nogle resultater på den.. Anyone?

--
/Sune
Fac ut vivas!

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 06-05-03 17:23

Sune Storgaard wrote:
> I hvilket leje ligger et Onboard Savage 3 2D/3D 32MB Shared kort -både 2d
> og 3d ydelse

Bliv enig med dig selv - Savage 3 eller 4 ?

> Som på dette kort:
> http://www.ecsusa.com/products/k7vmm.html

På den side står der Savage 4, så det regner jeg med at du mente.

2D: Gode farver, skarpt billede(også afhængig af skærm), acceptabel
hastighed.

3D: ca. som et TNT2.

Fra : Sune Storgaard

Dato : 06-05-03 18:39

Jens C. Hansen [Odense] 's insignificant opinion was stated in:
3eb7e16e$0$48893$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Bliv enig med dig selv - Savage 3 eller 4 ?

Det kniber lidt :) Men ja det var som du havde regnet ud et savage4 jeg
mente.

> På den side står der Savage 4, så det regner jeg med at du mente.
>
> 2D: Gode farver, skarpt billede(også afhængig af skærm), acceptabel
> hastighed.
Det er jo helt fint til kontor nusseri.

> 3D: ca. som et TNT2.
Den skulle også gerne kunne trække lidt spil, så der skal nok en et agp
kort i den så
takker

--
/Sune