Puller fra vildkat.dk
Fra : Figaro

Dato : 06-05-03 09:42

Hejsa alle sammen.

Jeg kan sige, at vi har taget Puller til os, han hedder dog Bizkit nu
Lige nu kigger de efter hinanden knurre og hvæsser lidt, men vi tror det
kommer til at gå godt mellem de to :D Jeg glæder mig rigtig meget til de
leger rundt og hygger sig rigtig meget. Selvfølgelig skal jeg nok skrive om
hvordan det går herinde :)

Mvh Stine, Martin, Figaro og Bizkit :D

Fra : Vibeke J

Dato : 06-05-03 11:52

> Jeg kan sige, at vi har taget Puller til os, han hedder dog Bizkit nu

Jammen tillykke med det :) Jeg troede ellers at det blev for dyrt, men det
var da rart.
Jeg glæder mig til at læse om hvordan det kommer til at få :)

/Vibeke

Fra : Kate

Dato : 06-05-03 21:13

"Figaro" <sukkermel@sukkermel.dk> wrote in

> Jeg kan sige, at vi har taget Puller til os, han hedder dog Bizkit
> nu

Det var dog skønt at i kunne tage Puller/Bizkit til jer. Tillykke med
ham.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar