Klage over bilsyn.
Fra : TGD

Dato : 05-05-03 22:41

Jeg har tilladt mig at klage over synet af vore bil, idet jeg mener at SBI
er helt forkert på den, SBI fastholder dog stadig deres afgørelse, det der
nager mig er at de -selvom jeg bad om juridisk dokumentation udleveret- ikke
har dokumenteret at de har ret (juridisk).

I sysnsrapporten henviser de til et kapitel efter hvilken de afgører at
bilen ikke kan godkendes, i min klage ligger jeg specielt vægt på at det
kapitel de henviser til ikke har noget med den påstået fejl at gøre, i svar
på min klage henviser de så til et andet kapitel.

1) Skal SBI som en stats institution ikke vedlægge lovhjemmel som ligger til
grund for deres afgørelse - ligesom jeg har hørt at social kontorer skal -,
eller kan de godt slippe afsted med en sludder for en sladder?

2) SBI henviser til 1 kapitel i synsrapporten, men denne har ikke noget med
den påstået fejl at gøre, i deres svar på klagen henviser de så til et andet
kapitel, kan de godt rode og regere som de forlyster?

Det hele drejer sig om en -i SBI terminologi- "Airbag lampe" der lyser, dog
fremgår det meget klart og tydeligt af manual og knappen selv at denne
dækker over alt SRSudstyr -og ikke kun airbag som SBI hævder-, ydermere er
det *dokumenteret* fra producenten at den lyser selvom der INGEN fejl er i
SRS udstyret.

Fra : René Løweneck

Dato : 06-05-03 06:11

Hej TGD !

"TGD" <mrx@dk2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det *dokumenteret* fra producenten at den lyser selvom der INGEN fejl er i

Tag dog pæren ud af den lampe eller tag sikringen, der brødføder den.

René Løweneck
www.loweneck.dk
www.lowesite.dk
LøweSite CMS er specialdesignet til små og mellemstore danske virksomheder.

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 06-05-03 13:01

On Tue, 6 May 2003 07:11:12 +0200, "René Løweneck" <rene@loweneck.dk>
wrote:

>Hej TGD !
>
>"TGD" <mrx@dk2net.dk> skrev i en meddelelse
>dog
>
>Tag dog pæren ud af den lampe eller tag sikringen, der brødføder den.

Så fejler den også!!!!!

ABS lampen skal lige tænde kort når at der kommer tænding på for så at
slukke igen. Det kan en jo ikke når at der ikke er en pære i "lampen"
Flemming Jacobsen