Hjelp
Fra : Trond Egil Borgesnes

Dato : 05-05-03 22:27

Hallo newsgroup

Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med følgende ?

Altså når man har et domene feks. www.mittdomene.com og har flere sider
liggende der. Hvis jeg klikker meg inn på linkesiden så står det i
adresselinjen www.mittdomene.com/links.html

Finnes det et script eller lignende som gør at det står bare
www.mittdomene.com i adresselinjen uansett om man klikker seg inn på
links.html eller feks about.html

Har jeg gjort meg forstått.

På forhånd takk for hjelpen

Trond fra Norge

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 05-05-03 23:22

Du kan lave en rammeside, og så lade en af rammerne holde din menu/sideoversigt og så lade indeholdet komme i en eller anden form
for hovedramme. Så ændrer adresselinien sig aldrig fra dit domænenavn.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk

Fra : Trond Egil Borgesnes

Dato : 05-05-03 23:32

Det har jeg gjort. Men finnes det ingen måte å gjøre det på uten frames ?

Fra : Robert Larsen

Dato : 06-05-03 08:26

Trond Egil Borgesnes wrote:
> Det har jeg gjort. Men finnes det ingen måte å gjøre det på uten frames ?

Prøv at spørge i en web udviklings gruppe. Dit spørgsmål har intet med
Java at gøre.

Robert

Fra : Trond Egil Borgesnes

Dato : 06-05-03 19:03

Jo, om det finnes script som ordner det, hvilket jeg trodde så har det med
Java å gjøre.

Fra : Anders K. Olsen

Dato : 06-05-03 19:41

"Trond Egil Borgesnes" <flopp@miominmio.com> skrev i en meddelelse
> Jo, om det finnes script som ordner det, hvilket jeg trodde så har det med
> Java å gjøre.

Det er vist Javascript du tænkter på. Det er ikke det samme som Java. Du
skal derfor have fat i en gruppe der handler om web-udvikling,
fx.dk.edb.internet.webdesign.clientside (tror jeg nok den hedder).

/Anders