to kort én skærm
Fra : jacob bjerrum

Dato : 05-05-03 20:52

Hej folkens
kan det lade sig gøre at sætte to grafikkort i én computer og kombinerer
korten og på den måde opnå bedre ydelse? jeg er ikke interesseret i at køre
med to skærme... jeg vil bare gerne have mine spil til at kører lidt bedre

jacob

Fra : Martin K

Dato : 05-05-03 21:03

jacob bjerrum wrote:
> [...]
> kombinerer korten og på den måde opnå bedre ydelse? jeg er ikke
> interesseret i at køre med to skærme... jeg vil bare gerne have mine

Det kunne man i de gamle Voodoo dage, men det kan man ikke mere. Du skal
bare have dig et Radeon 9700 Pro eller noget i den dur, så kommer det til at
køre smooth

--
Martin K

Fra : jacob bjerrum

Dato : 06-05-03 13:32

erj hvor nederen... nå men så sætter jeg fandme bare to skærme til! noget
skal jeg jo bruge det kort til
jacob

Fra : Martin K

Dato : 06-05-03 19:54

jacob bjerrum wrote:
> erj hvor nederen... nå men så sætter jeg fandme bare to skærme til!
> noget skal jeg jo bruge det kort til

Jeg har lige sat to skærme til mit grafikkort - det er sq fedt med lidt
ekstra plads... ærgerligt at jeg ikke har plads til at det kan så
permanent...

--
Martin K

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 08-05-03 01:44

Martin K <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3eb804cb$0$48899$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jeg har lige sat to skærme til mit grafikkort - det er sq fedt med lidt
> ekstra plads... ærgerligt at jeg ikke har plads til at det kan så
> permanent...

Og jeg kører normalt med 3 x 17" skærme på mit Matrox Parhelia kort.
Lige PT er jeg nødt til at nøjes med den ene skærm på et gammel ATI Rage
Fury kort, da Parheliaen er indleveret til rep. :-0
Jeg græder mig i søvn om natten.
Hvordan kan man leve med bare en skærm? Det er mig en gåde.
Det samme gælder oxo for singleCPU maskiner. - Hvordan kan man holde det ud?

--
Jesper Nielsen
aka

Fra : Martin K

Dato : 08-05-03 07:46

Frodo Nifinger wrote:
> [...]
> Lige PT er jeg nødt til at nøjes med den ene skærm på et gammel ATI
> Rage Fury kort, da Parheliaen er indleveret til rep. :-0

Ja, hvis man er blevet vandt til at pladsen, er det sq svært at skulle
begrænse sig...

> Hvordan kan man leve med bare en skærm? Det er mig en gåde.
> Det samme gælder oxo for singleCPU maskiner. - Hvordan kan man holde
> det ud?

Lige nu kører jeg med een 17" og een 15". Den sidste er bare sat til lige
nu, da jeg skal skrive nogle ting på den ene skærm og have noget kode på den
anden. Det er ganske rart. Men normalt er der ingen problemer i kun at have
een skærm, jeg kunne dog godt ønske mig en Samsung 19", men det tror jeg
slet ikke mit skrivebord vil kunne lide. Hvad har du at programmer du kan
brede ud over 3 skærme?

Jeg kører også kun med en enkelt CPU, og selvom du måske ikke lige tror det,
så går det glimrende. Og selvom det ikke er en hurtigløber idag (AMD Athlon
XP 1700+), klarer jeg mig fint. Spil mv. kan alligevel ikke udnytte 2 CPU'er
(selvom jeg slet ikke spiller så meget som jeg har gjort)...

--
Martin K