Billigt graffikort med godt tv-out
Fra : Jeppe Ladefoged

Dato : 05-05-03 15:16

Jeg skal bruge et grafikkort da jeg er ved at samle en computer for en ven.

Den skal faktisk kun bruges til musik, film, internet og lidt skriveri.

Graffikortet skal være billigt og kunne vise et billede på både skærm og tv
på en gang.
Jeg har kigget lidt på GeForce 2-4 MX kortene, men tv-out er ikke verdens
bedste på dem.

Hvad med nogle af ATI's ældre kort fx Rage 128 kan det vise billede på begge
skærme på en gang?

Evt. andre forslag?

Fra : King of hell

Dato : 08-05-03 15:08

hvad er billigt? 1400 billigt.. så kan jeg kun anbefale en ASUS V/9280td
Geforce4 ti-4200 har en kanon tv-out