Proxy hos TDC
Fra : Martin Poulsen

Dato : 24-03-01 23:55

Hej,

Har TDC ingen proxy-server? På deres support-sider[1] frabedes man
at bruge en, men stort set alle andre udbydere har da. Hvorfor ikke TDC?

[1] http://www.opasia.dk/kundeservice/opkobling/opsaetn_ie4.shtml#proxy

Martin Poulsen
martinp@nospam.dk

Fra : Jesper Skriver

Dato : 25-03-01 00:16

On Sat, 24 Mar 2001 23:54:36 +0100, Martin Poulsen wrote:
>Hej,
>
>Har TDC ingen proxy-server?

Nej.

>På deres support-sider[1] frabedes man
>at bruge en, men stort set alle andre udbydere har da. Hvorfor ikke TDC?

Fordi man har fravalgt det, de færreste kunder vil bruge dem alligevel,
og så står investeringen ikke mål med besparelsen.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Martin Damberg

Dato : 25-03-01 14:27

Kan også godt være de kører en Transparent Proxyserver,
som brugerne så bare ikke kan se ... you never know.

Martin D
OHKK netklub - Http://www.ohkk.dk

Fra : Sonny T. Larsen

Dato : 25-03-01 14:16

Martin Damberg <damberg@ohkk.dk> wrote:

> Kan også godt være de kører en Transparent Proxyserver,
> som brugerne så bare ikke kan se ... you never know.

Tro mig, lige netop Jesper ville vide det.

Og nej, TDC har ikke en proxyserver, du kan bruge.

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"Many people would sooner die than think; In fact, they do so." - Russell

Fra : Peter Brodersen

Dato : 25-03-01 22:30

On Sun, 25 Mar 2001 15:27:12 +0200, "Martin Damberg" <damberg@ohkk.dk>
wrote:

>Kan også godt være de kører en Transparent Proxyserver,
>som brugerne så bare ikke kan se ... you never know.

Joeh, hvis man har adgang til en webservers logfiler, så burde det
være forholdsvist let at lave en række tests, hvor man checkede om de
afsendte requests modsvarede de modtagende requests på webserveren.

--
- Pede
Professionel nørd

Tilhørsforhold/disclaimer: http://www.ter.dk/disclaimer/

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 25-03-01 21:41

"Jesper Skriver" <jesper@wheel.dk> wrote:

> Fordi man har fravalgt det, de færreste kunder vil bruge dem alligevel,
> og så står investeringen ikke mål med besparelsen.

Hvad blev der for øvrigt af Network App. kasserne blev de droppet ?

- Ulrik

Fra : Jesper Skriver

Dato : 25-03-01 23:02

On Sun, 25 Mar 2001 22:41:13 +0200, Ulrik Lunddahl wrote:

>Hvad blev der for øvrigt af Network App. kasserne blev de droppet ?

Nej - faktisk er det besluttet at test'en skal i gang igen ...

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 25-03-01 23:23

"Jesper Skriver" <jesper@wheel.dk> wrote:

> Nej - faktisk er det besluttet at test'en skal i gang igen ...

Ok, tak for info.

- Ulrik