Frokost på arbejdet
Fra : Niels Henriksen

Dato : 05-05-03 13:46

Hejsa

Jeg er lige startet på et nyt arbejde hvor den eneste frokostordning er
kantinen hvor man kan købe dagens buffet til 36 kr. Da jeg hører til den
nærige type der kan købe mad til en hel dag for 36 kr gider jeg ikke bruge
det beløb på frokost alene.

Jeg har ikke noget køleskab på jobbet og efterlyser derfor en sund, nærende
kost som kan holde ud af at stå fra kl 9-12 uden at blive for kedlig. Jeg
skal desuden tabe mig ca 30 kg, så den skal heller ikke være fedende.

Er der nogle forslag?

--
Niels Henriksen

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 05-05-03 16:09

"Niels Henriksen" <niels@NIKSbiggs.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har ikke noget køleskab på jobbet og efterlyser derfor en sund,
nærende
> kost som kan holde ud af at stå fra kl 9-12 uden at blive for kedlig.

Jeg vil ikke komme med forslag til, HVAD du kan spise - men derimod til,
hvordan du kan holde maden kølig og spiselig.

Køb nogle af de fryselegemer, man bruger til skovture, strandture. hav dem
altid i fryseren

Medbring din mad i en lille frysetaske med et sådant kølelegeme ovenpå. Så
er der ingen problemer. Sådanne små frysetasker kan man især købe om
sommeren til øl/vand. Spørg i dit supermarked.

Alternativt kan du medbringe frostmad i en plastskål (suppe etc.) og varme
det op i en mikrobølgeovn, om I har en sådan. Og er der ikke en sådan til
rådighed, så foreslå kantinen at købe en sådan.

Mvh Lisbeth

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-03 05:17

Du kan sagtens have din mad pakket GODT ind også lad den lægge nede i
tasken. Uden at du skal være bange for at den rådner op ;)

Der er ihvert tilfælde ikke sket noget med min de sidste tja.. 10 år..