Uretmæssig betalingskrav fra TeleDanmark
Fra : Jugger

Dato : 05-05-03 08:25

Hej,

Er blevet krævet betaling for en ydelse fra TeleDanmark, som jeg hverken har
bestilt eller fået.

Det drejer sig om et fastnet nummer som jeg aldrig har haft fra år 2001. Jeg
har ikke haft fastnetnummer siden 1998

Hvis en anden person evt. har udgivet sig for mig og bestilt et abonnement
hvilke muligheder har jeg så for at afvise ?

/Bjarke

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 05-05-03 08:53

"Jugger" <jugger@jugger.ad_sl.dk> wrote in message
> Hej,
>
> Er blevet krævet betaling for en ydelse fra TeleDanmark, som jeg
hverken har
> bestilt eller fået.

Hvad siger TDC, når du forelægger dem problemet?

Hilsen
Uffe

Fra : Klaus

Dato : 05-05-03 16:02

"Jugger" <jugger@jugger.ad_sl.dk> skrev i en meddelelse news:b953kp$1rak$1@news.cybercity.dk...
> [...]
>
> Hvis en anden person evt. har udgivet sig for mig og bestilt et abonnement
> hvilke muligheder har jeg så for at afvise ?

Det er TDC der skal bevise at de har et krav, ikke dig der skal bevise at de ikke har - selv om det kan være formålstjenligt.
Klaus