TRAILER LEDNING
Fra : Carsten Bo Laursen

Dato : 05-05-03 06:21

Jeg har en Trailer fra COMPI-CAMP
Den er jeg rigtig glad for - men har haft den lånt ud -

Og nu har jeg fået det "sjove" problem at låneren har tabt den - da han
skulle sætte den på bilen. Så den har nappet ledningerne
til stikket.
Skal jeg have nye ledninger eller har nogen en smart måde at kunne erstatte
/ reparere disse på.

Så vil jeg gerne høre et godt svar. - Det skal jo være vandtæt -

Carsten Bo Laursen

Fra : Steen Larsen

Dato : 05-05-03 07:59

"Carsten Bo Laursen" <cabola@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> erstatte / reparere disse på.
>
> Så vil jeg gerne høre et godt svar. - Det skal jo være vandtæt -

Hej Bo.

Jeg vil anbefale at skifte ledningen da det er småpenge at en ny koster ca.
42,00 kr. for 3m fandt prisen via dette link
http://www.hks-camping.dk/produkter.phtml?produkt=956&katid=4, har dog selv
med held engang samlet ledning på vorges camplet med samlemuffer og
isolerbånd fungerede egentlig udmerket i de 2-3 år vi havde den bagefter
uden problemer. Så det er måske mest et spørsmål om temperament.

--
Med Venlig Hilsen
Steen Larsen

Fra : sogs

Dato : 05-05-03 10:26

Steen Larsen wrote:
> [...]
> samlemuffer og isolerbånd fungerede egentlig udmerket i de 2-3 år vi
> havde den bagefter uden problemer. Så det er måske mest et spørsmål

Hej Carsten

Enig - Bedst med nyt, men har engang i mangel af kabel og muffer
loddet stumperne sammen og brugt nogle krympeflex, - en "strømpe" der
kryber når det varmes op og tætner fuldstændigt. Kablet fik så en gang
Garfa for styrkens skyld, og derefter en tykkere krympeflex uden om
det hele. Det var nu det der var i huset den dag.
mvh sten