Kræver OS X Server en særlig formatering ?
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 04-05-03 23:34

Jeg har netop formateret en 40 GB HD i 2 partitioner. 1. på 7 GB og den
anden på resten i Max OS Extended med en OS 9 CD.

Diskene mounter fint og jeg kan boote fra samme OS 9 CD.

Imidlertid kan jeg ikke boote fra en Mac OS X Server CD.

Det er en beige 233 med 768 MB RAM.

Wierd ?!

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 05-05-03 00:39

> [...]
>
> Diskene mounter fint og jeg kan boote fra samme OS 9 CD.
>
> Imidlertid kan jeg ikke boote fra en Mac OS X Server CD.

Nej, din CD må være defekt.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 05-05-03 12:22

René Frej Nielsen <spam02@tdcadsl.dk> wrote:

> Nej, din CD må være defekt.

CD'en er ikke defekt, men den beige G3 synes ikke om den skærm jeg have
sat på - den slukkede nemlig lige efter opstart og det tolkede jeg som
om at indlæsningen var stoppet.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Martin Edlich

Dato : 05-05-03 12:45

On Mon, 5 May 2003 13:22:06 +0200, jesper@gylling.net ([2900] Jesper
Haaber Gylling) wrote:

>CD'en er ikke defekt, men den beige G3 synes ikke om den skærm jeg have
>sat på - den slukkede nemlig lige efter opstart og det tolkede jeg som
>om at indlæsningen var stoppet.

Du startede nok op i en opløsning skærmen ikke synes om så.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 05-05-03 13:06

Martin Edlich <Newsspam4@mail.edlich.dk> wrote:

> Du startede nok op i en opløsning skærmen ikke synes om så.

Både og. Det var før jeg installerede. OS X Server kræver åbenbart 1024
x 768 for at lade sig installere ?!

Det fandt jeg ud af efter at have prøvet 3-4 skærme.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Michael Holm

Dato : 05-05-03 13:24

> Både og. Det var før jeg installerede. OS X Server kræver åbenbart 1024
> x 768 for at lade sig installere ?!
>
> Det fandt jeg ud af efter at have prøvet 3-4 skærme.

når den først er installeret kan du godt kører med laver opløsning,
men... Workgroup manager kræver også 1024 x 768 for at kører
--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk