Udsætning .....
Fra : kenn Hansen

Dato : 04-05-03 21:23

Hej ..
Er der nogen der har en god måde at udsættte fasaner på ??? Her tænker jeg
på voilere størrelse , hvor mange fasaner , osv. Faktisk fra start til slut
.... Håber at det ikke er for meget ..
På forhånd tak...

Mvh.

kenn

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 05-05-03 18:45

Hej Kenn.

Tja,det man skal starte med er at sætte sig ind i lovgivningen på området.
Jeg har desværre ikke noget link,men andre kan måske hjælpe.

Du kan jo evt. ringe til godser rundt omkring,og måske ringe til
LS-Dantrade(54788303),
de vil helt sikkert være behjælpelige.

Snak/skriv evt. med jægerforbundet de må også kunne hjælpe dig.

Knæk og Bræk

Mvh.
Michael Rasmussen